۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۸۲۷۶۰
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

انتخابات نشان دهنده عرق ملی و شعور سیاسی مردم هر سرزمین است

انتخابات نشان دهنده عرق ملی و شعور سیاسی مردم هر سرزمین است
لرستان - حجت الاسلام موسوی انتخابات را نشان دهنده عرق ملی و شعور سیاسی مردم هر سرزمین عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای اانقلاب و نظام است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انتخابات تجلی اراده مردم و اِعمال نظر آنان در اداره درست امور جامعه و نشان دهنده اهتمام مردم به امور جاری مملکت است و هم موجب تقویت ایران عزیز و هم موجب اقتدار، امنیت کشور است.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: در سایه انتخابات پرشور است که یک کشور و نظام در نظر و دید سایر ملت ها و دولت ها دارای منزلت بزرگ و احترام ویژه خواهد شد و در سایه مشارکت مردم هرگونه تهدید، تحریم و زورگویی به کمترین درجه اعتبار خواهد رسید.

وی با توجه به مطالب فوق و از این جهت که ایران اسلامی منادی نظام توحیدی و منادی حکومت بر اساس معیارهای الهی و ارزش های انسانی است،  گفت: شرکت در انتخابات، حق و تکلیف است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: هر کدام از ما حق داریم نظر بدهیم که چه کسی بر مقدرات و سرنوشت کشورمان حاکم شود و همه مدیران کشوری و معاونان را که حدود ۴۰۰۰ نفر هستند، را با چه دیدگاه و برنامه ای می خواهد بر امور کشور مسلط گرداند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف است، اظهارداشت: ما نسبت به احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی دارای وظیفه شرعی هستیم و نسبت به رشد، ترقی، توسعه، امنیت، اقتصاد و همه شئون کشور وظیفه داریم، باید در انتخابات شرکت کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه دیگران برای دفاع از همین ارزش ها از جان و مال و زندگی و جوانی خود گذشتند و برای اعتلای ایران عزیز اسلامی، جان خود و عزیزانشان را فدا کردند، تصریح کرد: امروز هم ما به لطف خدا و یاری حق، با رأی خود راه و آرمان آنها را تأیید کرده و ادامه می دهیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: در این نظام در بسیاری از موارد مانند رشد علمی، پزشکی، موشکی و دفاعی، امنیت ملی، انرژی هسته ای، نانوفناوری و دیگر موارد بسیار کارآمد نشان داده ایم و البته امروز گرفتار وضعیت نابسامان معیشتی، اشتغال و اقتصادی هستیم، بی انصافی است اگر کارآمدی های بزرگمان را در مسلخ ناکارآمدان غربگرا به فنا دهیم.

با شرکت در انتخابات مهر تأییدی بر کارآمدی های مختلف نظام میزنیم

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: با شرکت در انتخابات فردا، به کمک خدای سبحان مهر تأییدی بر کارآمدی های مختلف نظام می‌زنیم که با غیرت و همیت فرزندان و جوانان این دیار حاصل شده است و نیز خط بطلانی بر ناکارآمدی جریان غربگرای غربگدا خواهیم کشید./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات