۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۸۲۹۳۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه‌ساز به روی کار آمدن دولتی با پشتوانه بالای مردمی و تحقق ایران قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، جمعه‌شب در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، خطاب به آن‌ها اظهار کرد: شما تکلیف خود را درزمینهٔ نظارت و بازرسی پیرامون انتخابات و نامزدها به‌درستی انجام داده و می‌دهید؛ اما نتیجه کار دست خدا است.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود انتخابات سالم و قانونمند برگزار شود و اگر هم شکایتی واصل شد به‌درستی پیگیری شود، اضافه کرد: اگر گزارشی از تخلف انتخاباتی به این مجموعه می‌رسد شایسته است بعد از پیگیری، راست و دروغ بودن آن گزارش اعلام شود تا اعتماد اجتماعی بیشتر شود؛ زیرا وقتی اعتماد اجتماعی به مجموعه‌های نظارتی بیشتر شود حضور مردم هم در صحنه افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در خراسان شمالی ازنظر تجربه و آشنایی با قوانین سرآمد و شناخته‌شده هستند، خاطرنشان کرد: فعالیت این مجموعه نه‌فقط در ایام انتخابات، بلکه در تمام طول سال جریان و تداوم داشته و پالایش‌های مختلفی در راستای ایفای رسالت این نهاد صورت می‌گیرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تجلیل از روند جوان‌گرایی در هیئت‌های نظارت، اظهار کرد: نیروهای جوانی که وارد مجموعه شده‌اند به‌خوبی با سیستم‌های جدید آشنا بوده و به‌ویژه با الکترونیکی شدن رأی‌گیری، راهنمای بسیار خوبی در سر صندوق‌ها هستند.

وی در ادامه با قدردانی از مجموعه زحمات و خدمات اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، افزود: همه زحماتی که در این مسیر می‌کشید نزد خدا مأجور است و خداوند هم ان‌شاءالله پاداش آن را با انتخاب اصلح از سوی مردم می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه همه‌چیز دست مردم است و آن‌ها هستند که فرد موردنظر خود را برمی‌گزینند، گفت: مردم ما با کسی تعارف ندارند و وقتی احساس کنند کسی مرد میدان و اقدام و عمل نیست بار دیگر او را انتخاب نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در خاتمه اظهار امیدواری کرد با مشارکت گسترده مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار دیگر حماسه بزرگی خلق شده و دل امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت مؤمن و معتقد ایران اسلامی شاد شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات