۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۸۲۵۸۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه زمینه‌ساز رفع مشکلات کشور است

مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه زمینه‌ساز رفع مشکلات کشور است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: به فضل الهی به‌صورت حداکثری در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را برمی‌گزینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیر و مسؤولان جهاد کشاورزی بجنورد، با تبریک هفته جهاد کشاورزی، بر ضرورت کار جهادی و تکلیف محور برای کاهش مشکلات و کاستی‌های موجود در این بخش تأکید کرد.

وی افزود: امسال کمبود نزولات آسمانی و بارش‌ها، کشاورزان و دامداران ما را به مشکل انداخته و در سایر بخش‌ها نیز مشکلات متعددی به وجود می‌آورد که در چنین شرایطی دیگر صرف فعالیت بر اساس مأموریت و وظیفه نمی‌تواند جوابگو باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: در چنین شرایطی باید تکلیف محور کار کنید نه مأموریت محور؛ زیرا اگر الآن بخواهید بر اساس مأموریت کار کنید با توجه به وضعیت فعلی کشاورزی و دامداری و نزولات جوی به نتیجه‌ای نمی‌رسید؛ بر این اساس کار باید تکلیف محور انجام شود تا از این بحران عبور کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: اگر مردم دوندگی و تلاش ما را ببینند حتی اگر به نتیجه هم نرسیدیم مردم عذر ما را می‌پذیرند؛ اما اگر بی‌عملی و بی‌تدبیر دست‌به‌دست هم دهند مردم از نظام ناامید شده و دشمن هم به دنبال همین موضوع است.

وی خطاب به مسئولان جهاد کشاورزی، تصریح کرد: الآن زمان نشستن نیست، بلکه باید هر کاری از دست شما برمی‌آید برای دامداران انجام دهید تا از این بحران عبور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین بر تقویت نظارت‌ها بر روی توزیع نهاده‌های دامی تأکید کرد و گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که از انحراف احتمالی نهادها و قرار گرفتن آن‌ها در دست دلالان و غیر دامداران جلوگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در خاتمه همچنین بر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو نیز تأکید کرد و گفت: مردم بصیر و هوشمند ما به فضل الهی به‌صورت حداکثری و گسترده در انتخابات روز جمعه شرکت کرده و فرد اصلح را برای تصدی پست ریاست جمهوری برمی‌گزینند، فردی که بتواند منشأ آثار مثبتی برای کشور باشد و ایران اسلامی را در مسیر رفع مشکلات موجود قرار دهد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات