۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۸۳۰۷۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

رأی بالای مردم به آیت الله رئیسی، آغاز گام های تمدن ساز ایران اسلامی است

رأی بالای مردم به آیت الله رئیسی، آغاز گام های تمدن ساز ایران اسلامی است
مازندران - حجت الاسلام شکریان، رأی بالای مردم به آیت الله رئیسی در انتخابات را آغاز گام های تمدن ساز ایران اسلامی در عرصه های مختلف دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در نشست فعالان فرهنگی جبهه انقلاب ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت امام هشتم(ع) و با تقدیر از خلق حماسه سیاسی ملت ایران و حضور باشکوه ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق های رای گفت: ملت بزرگ ایران در حماسه 28 خرداد نمونه گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و این حماسه شورانگیز بار دیگر همه معادلات جهانی را بهم زد.

وی با بیان این که حرکت حماسه ساز ملت ایران در 28 خرداد، بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد، افزود: این حضور به دنیا نشان داد که ملت ایران تا پای جان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که این سطح از حضور مردم در انتخابات علیرغم تبلیغات دروغین رسانه های بیگانه، بسیار قابل تحسین است، تصریح کرد: این حضور وظیفه منتخب مردم را در دولت آینده بسیار سنگین تر خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دولت سیزدهم وظیفه سنگینی در قبال مردم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به طور حتم دولت آیت الله رئیسی، دولتی انقلابی و با محوریت مردم خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مهم ترین مطالبه ملت ایران، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است، تصریح کرد: دولت باید با پشتوانه عظیم مردمی که در 28 خرداد با آن همراه شد، در جهت رفع مشکلات و گرفتاری اقتصادی کشور مقتدرانه گام بردارد.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به فرا رسیدن چهلمین سال تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: رسالت مهم این نهاد مقدس ترویج اسلام ناب، فرهنگ دینی و گفتمان انقلاب است.

وی با بیان این که این نهاد دینی و فرهنگی، کمک به دولت منتخب در جهت رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می داند، تصریح کرد: در این راستا این آمادگی برای همراهی با دولت منتخب برای خدمت بهتر به مردم کاملاً فراهم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر کمترین توجه به بعد فرهنگی کشور صورت گرفت، بیان داشت: امیدواریم در دولت سیزدهم نگاه به مسائل دینی و فرهنگی بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام شکریان، وضعیت فرهنگی کشور را غیر قابل قبول توصیف کرد و با اشاره به دغدغه های علما و مراجع نسبت به آسیب های فرهنگی و اجتماعی در کشور، خاطرنشان کرد: باید در کنار توجه به مسائل اقتصادی، تقویت بعد فرهنگی جامعه نیز در دستور کار مسؤولان و متولیان امر قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش اثرگذار فعالان حوزه دین و نهادهای تبلیغی و دینی در رشد و تعالی جامعه اسلامی، گفت: با توجه به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب، اهمیت مسأله تبلیغ در حوزه با هدف تحقق اهداف و آرمان های انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مجاهدت در حوزه تبلیغ دین و ترویج اسلام ناب، موجب گام های تمدن ساز ایران اسلامی در عرصه های مختلف خواهد شد، ادامه داد: باید از همه ظرفیت فرهنگی و تبلیغی موجود در جهت گفتمان سازی دینی و انقلابی در جامعه استفاده شود./950/

ارسال نظرات