۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۸۳۵۲۰
امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد؛

فعالیت تشکیلاتی باید اعتقادی باشد نه هیجانی

فعالیت تشکیلاتی باید اعتقادی باشد نه هیجانی
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: ورود و تشکیل یک جبهه و مجموعه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی باید به‌صورت اعتقادی باشد نه هیجانی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان شمالی، با گرامیداشت هفتم تیرماه، سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید بهشتی فعالیت به‌صورت تشکیلاتی و تفکر تشکل محور ایشان بود.

وی با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی و جبهه محور در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: ورود به یک جبهه و حزب باید اعتقادی باشد نه هیجانی؛ زیرا وقتی عمل اعتقادی شد با تلاش بیشتری همراه خواهد بود و همین‌طور در پی آن نتیجه و هدف نیز حاصل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با یادآوری شیوه و منش شهید بهشتی در این زمینه، اظهار کرد: ورود و تشکیل یک جبهه و مجموعه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی باید به‌صورت اعتقادی باشد؛ به این معنا که اهداف و جبهه‌گیری و برنامه آن مجموعه را در نظر بگیریم و با اعتقاد وارد آن مجموعه بشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر تداوم فعالیت‌های گفتمان محور در تمام طول سال، افزود: باید همان‌طور که در زمان انتخابات به‌صورت میدانی و جهادی کار می‌کردیم، حالا هم به همان صورت اهداف را برای خود تعریف و به‌صورت جهادی و میدانی آن‌ها را دنبال کنیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: تلاش و برنامه‌ریزی ما باید برای این باشد که چطور فهم سیاسی و بصیرت و قدرت تحلیل مردم را اعتلا ببخشیم.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا باید به دور از همه حاشیه‌ها مسیر خود را دنبال کنیم، تصریح کرد: همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) در مورد شهید چمران فرمودند یکی از ویژگی‌های شهید چمران این بود که به دور از هیاهوها و حاشیه‌های سیاسی کار خود را انجام می‌داد؛ ما هم در جایگاهی که هستیم به دور از حواشی مخرب تنها به فکر اعتلای دین و جامعه و نظام اسلامی و بهبود خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در خاتمه بر اهمیت وحدت بین مجموعه‌ها و تشکیلات انقلابی تأکید کرد و از خدمات و تلاش‌های جهادی و میدانی صورت گرفته در ایام انتخابات قدردانی کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات