۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۶۸۹
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

پشت پرده سیاه نمایی های جماران/ رئیسی هراسی، هدف اصلاحات از بی ثبات جلوه دادن امنیت

پشت پرده سیاه نمایی های جماران/ رئیسی هراسی، هدف اصلاحات از بی ثبات جلوه دادن امنیت
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی سیاه نمایی ها درباره اوضاع امنیتی کشور را جاهلانه یا عامدانه دانست و گفت: رئیسی هراسی هدف اصلی جریان اصلاحات است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی، عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با انتقاد از سیاه نمایی آقای یونسی درباره وجود ناامنی و نفوذ موساد در کشور گفت: سخنان آقای یونسی تعجب همگان برانگیخت، اگر این سخنان وی واقعیت دارد، چرا طول این هشت سال این اعلان خطر را تذکر نداد که نیروهای امنیتی و حفاظتی کشور جلوی رسوخ دشمنان و موساد را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی ابراز داشت: اگر سخنان آقای یونسی غیر واقعی بوده، اظهار نظرهای کنونی وی جای تأمل و تفکر دارد، چرا این مسائل را در موقعیت زمانی بعد از انتخابات و در آستانه تشکیل دولت جدید مطرح کرده است.

سخنان یونسی، بخشی از پازل تحریم شخصیت آیت الله رئیسی

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب اظهار کرد: سخنان آقای یونسی می تواند بخشی از پازل تحریم شخصیت آیت الله رئیسی، رییس جمهور منتخب مردم به کشورهای دیگر و مجامع بین المللی باشد و همچنین ایجاد حساسیت بر حفظ جان شخصیت ها و مسؤولان بلند مرتبه جامعه و ایجاد یأس و ناامیدی در کشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی بیان کرد: سخنان آقای خاتمی نیز می تواند در تکمیل این پازل باشد که از مردم سوال کنیم، آیا آیت الله رئیسی می تواند کشور را به خوبی اداره کند.

وی با بیان اینکه جریان اصلاح طلب قصد دارد با ایجاد طرح رئیسی هراسی، خوف، ترس و وحشت در جامعه به وجود آورد، گفت: هر کدام از این مسائل و اتفاقات قطعه ای در تکمیل این پازل است که به مردم القا کند آینده مبهم و نا امنی پیش روی جامعه قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی نظام برخورداری از اقتدار خارجی و امنیت داخلی است، تصریح کرد: طالبان در افغانستان به ناامنی روی آوردند و همچنی هواپیماهای آمریکایی در مرز عراق بمبارانی انجام دادند؛ این جریان می خواهد این گونه القا کند کشورهای اطراف ما در ناامنی کامل به سر می برند.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: جریان اصلاحات می خواهد به مردم این گونه القا کند که در کارشناسان اقتصادی دولت جدید ابهام بوده و آیت الله رئیسی نمی تواند مشکلات اقتصادی را حل کند؛ از این رو اگر تمام این سیاه نمایی ها در یک نوشتار یا سخنرانی جمع و ارائه شود، سبب یأس و ناامیدی مردم از نظام خواهد شد.

طرح ها و سناریوهای بعدی جریان اصلاح طلب را در آینده مشاهده خواهیم کرد

وی با بیان اینکه طرح ها و سناریوهای بعدی جریان اصلاح طلب را در آینده مشاهده خواهیم کرد، گفت: این سیاه نمایی ها درباره اوضاع امنیتی و اقتصادی کشور جاهلانه یا عامدانه است که امیدواریم با استقرار دولت کارآمد آیت الله رئیسی تمام این مسائل حل و فصل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در ادامه اظهار کرد: اگر واقعا اسناد مراکز هسته ای در زمان آقای یونسی لو رفته و به خارج انتقال داده شده، باید وی پاسخگو باشد که چرا و چگونه اسناد محرمانه کشور لو رفته است، آیا از روی غفلت بوده یا به جهت خواست دشمنان این اسناد انتقال یافته است؟

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: بسیاری از خسارت ها، معضلات و تحریم های کشور با توجه به اسناد لو رفته، بوده است و در زمان هر فردی این اسناد لو رفته باید پاسخگو باشد.

نقش مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حفظ امنیت کشور

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران دارای شکبه اطلاعاتی وسیع و دقیقی است، گفت: ایران اسلامی همانند ساختمان شیشه ای است تمام اتفاقات زیر نظر سربازان گمنام امام زمان و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران قرار دارد و آنها با تلاش شبانه روزی خود توانستند بسیاری از جاسوسان آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی و نفوذیان آنها را دستگیر و محاکمه کنند.

حجت الاسلام والمسملین سلیمانی اردهالی اظهار کرد: سیاه نمایی در سایت جماران، بدین جهت است که می خواهند به مردم القا کنند که بعد از امام خمینی(ره) کشور در هیچ زمینه موفق نبوده، از این رو باید تغییر و تحول در مدیریت کلان کشور به وجود آید و همه معضلات کشور ناشی از رأس نظام بوده، در حالی که این اتهام ناجوانمردانه است.

وی با بیان اینکه سایت جماران و نشریه حریم منسوب به امام راحل هستند و باید از اندیشه های ناب امام حفاظت و حراست کنند، گفت: منسوبین و غیر منسوبین به امام راحل باید حافظ اندیشه های امامین انقلاب و مروج اسلام ناب محمدی باشند./998/

ارسال نظرات