۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۳۶۹۷
نماینده خبرگان با انتقاد از سخنان یونسی تاکید کرد؛

توجه نهادهای امنیتی به نفوذی ها، دلیل ناراحتی آقایان/ جماران همسو با فتنه گران و معاندین

توجه نهادهای امنیتی به نفوذی ها، دلیل ناراحتی آقایان/ جماران همسو با فتنه گران و معاندین
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم گفت: آنچه که آقایان را ناراحت کرده دقت نظر جریان های اطلاعاتی نسبت به معاندان داخلی نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با انتقاد از سیاه نمایی آقای یونسی درباره وجود ناامنی و نفوذ موساد در کشور گفت: این مصاحبه را اگر کسی دقیق مطالعه کند متوجه می شود که مطلب چیز دیگری است و ناراحتی این آقایان از یک موضوع دیگر می باشد و به این گونه ناراحتی بروز داده شده است.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: آنچه که آقایان را ناراحت کرده است دقت نظر جریان اطلاعاتی نسبت به معاندان داخلی نظام می باشد و برای آنکه این موضوع را تحت الشعاع قرار بدهند، این مسأله را مطرح کردند که در کشور امنیت وجود ندارد و دستگاه های اطلاعاتی باید به فکر نفوذ موساد و به دنبال حفظ جان مسؤولان باشند.

وی با اشاره به حکمفرما بودن امنیت در کشور اظهار داشت: در واقع این سیاه نمایی بهانه ای است برای کم کردن پوشش اطلاعاتی کشور که جریان های معاند داخلی و کسانی هم به اسم منتقد اقداماتی را علیه نظام انجام می دهند، خوشبختانه کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است و هیچگونه نگرانی نسبت به مسئولین کشور وجود ندارد و همانطور که شاهد هستید امنیت در کشور حکمفرما است و اگر دشمنان می توانستند آسیبی به مسؤولان کشور برسانند قطعاً یک لحظه هم دریغ نمی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اذعان کرد: طبیعتاً حفره های امنیتی در تمام ادوار بوده و هست، اینکه کسی ادعا کند در دوران ما دشمن هیچ نفوذی نداشته و امروز وضعیت به گونه ای دیگر است، مطلب قابل تأییدی نیست و در آن زمان هم مشکلات امنیتی وجود داشته است، صحت این اظهارات به شدت مورد تردید است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضع گیری های سایت جماران خاطرنشان کرد: متاسفانه بیت امام و جماران که مأمن تمام ایرانیان بوده است، امروز تبدیل به پایگاه یک جریانی شده که همسو با فتنه گران و معاندین است و طبیعتاً اظهاراتی هم که از این مکان و خبرگزاری برمی خیزد همین رنگ و بو را دارد.

وی در پایان با بیان اینکه شخصیت هایی همچون مقام معظم رهبری جای خالی شهید بهشتی را پر می کند، ابراز داشت: متاسفانه این اظهارات که ایران ققط یک بهشتی داشت و دیگر تکرار نشد، با غفلت این اظهار کنندگان برزبان آورده می شود و اگر حُسن نیت به خرج بدهیم باید بگوییم گوینده سخن غافل بوده و توجه نداشته است که شخصیت هایی همچون رهبر معظم انقلاب جایگزین خوبی برای شهید بزرگوار بهشتی بودند و جای خالی آن ها را پرکردند.

ارسال نظرات