۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۸۲۳

بزرگداشت سالگرد شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید

بزرگداشت سالگرد شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید
مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی قم در حسینیه امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی قم در حسینیه امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

شهید ابراهیم رشید، اهل روستای صرم استان قم، بار‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه حضور یافته بود و سرانجام در 10 تیرماه 97 در 32 سالگی در حین انجام ماموریت مستشاری در تدمر سوریه به همرزمان شهیدش پیوست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به منشا ظهور شجره ی خبیثه داعش پرداخت و گفت: ویروس داعش برآمده از اندیشکده های آمریکایی بود و این رژیم در تلاش بود تا با نیروهای تکفیری و تروریستی خود سراسر دنیای اسلام را درگیر کند.

سردار حاجی‌زاده گفت: ویروس داعش با تدبیر و تصمیم به موقع رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم خصوصا سردار رشید حاج قاسم سلیمانی مهار شد و به سمت نابودی رفت.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: هدایت و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثار شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت امروز ماست و به برکت خون همین شهدا و درایت رهبری دشمنان تاکنون ناکام مانده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده و روابط ما با آمریکا عادی نمی شوند تاکید کرد: نظام اسلامی به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست اما مشکلات ما در دوستی با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

سردار حاجی زاده با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم برای نخستین بار دولت اسلامی تشکیل دهیم و با روی کار آمدن نیروهایی ولایی و خدمتگذار، گره از مشکلات مردم باز کنیم.

وی با اشاره به آمادگی کشور برای ایجاد تحولی عظیم در تمامی عرصه ها گفت: بسترها برای ایجاد تحولی عظیم در کشور فراهم شده و امیدواریم دولت اسلامی مساله ازدواج، اشتغال، توروم و... را مرتفع کند.

ارسال نظرات