۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۸۴۰۷۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انتظار مردم از دولت جدید تحقق رویکردهای اعلامی و کاهش مشکلات است

انتظار مردم از دولت جدید تحقق رویکردهای اعلامی و کاهش مشکلات است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: مردم عزیز و صبور و نجیب ایران به خاطر آرمان‌هایشان با همه مشکلات ساخته‌اند و اکنون از دولت جدید انتظار کاهش مشکلات را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جمع مسؤولان استانی، با اشاره به در پیش بودن موعد آغاز به کار دولت جدید، اظهار کرد: دوازدهم مردادماه امسال طبق روال هرساله با تنفیذ حکم رییس جمهور منتخب، آیت‌الله رئیسی، رسماً خدمت چهارساله خود را در خطیرترین زمان‌ها و در حساس‌ترین مناصب خدمت بر عهده می‌گیرد.

وی افزود: رییس جمهور سیزدهم در حالی به ‌پاستور می‌رود که استکبار جهانی و امپراتوری رسانه‌ای او که در طول ماه‌های گذشته تمام توش و توان خود را بر تحریم انتخابات گذارده بودند اکنون با همان توان، بلکه پرحجم‌تر سعی در سیاسی کردن مطالبات و سوق دادن آن به سمت خشونت‌ها و آشوب‌های سیاسی دارند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: آن دسته از جریان‌ها و گروه‌ها و افرادی که پیمان شکسته و گستاخانه مردم را لسانا یا عملاً به تحریم خاموش یا آشکار انتخابات دعوت کردند، اکنون به میدان آمده و با هر نقطه‌ضعف و نکته‌ای سعی در مصادره به مطلوب مطالبات بر حق مردم به نفع مطامع و نیات نادرست خود خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طبیعی است که جناح‌های رقیب و کسانی که در انتخابات مورد اقبال مردم واقع نشده‌اند از هم‌اکنون و در یک رقابت حزبی و طیفی تمام حرکات و سیاست‌های دولت جدید را رصد، آن را نقد و مطالبات خود را مطرح کرده و برای آن جریان‌سازی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: آن دسته از جریان‌های انقلابی که با توجه به شاخص‌های رهبر انقلاب و مطالبات ایشان و به آرزوی تحقق آن برای رییس جمهور منتخب به میدان فعالیت آمده و به خاطر رویکردها و شعارها و برنامه و کارنامه جناب آقای رئیسی روزها و هفته‌ها تلاش کرده‌اند و اکنون تحقق آن رویکردها و شعارها را انتظار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در همین جریان و مانند آن گروه‌ها و کسانی هم هستند که به سودای رسیدن به مناصب و پست‌های مختلف ظاهراً به مطالبه گری می‌پردازند اما واقعاً در پی سهم‌خواهی هستند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: طبیعی است طیف وسیعی از این افراد به هدف خود نمی‌رسند آنگاه است که ندای مطالبه و نقد را بلند خواهند کرد.

وی اظهار کرد: از همه مهم‌تر مردم عزیز و صبور و نجیب ایران هستند که سال‌های اخیر قامتشان زیر بار مشکلات متعدد خم شده است اما تاب آورده‌اند و به خاطر آرمان‌هایشان با همه مشکلات ساخته‌اند و اکنون با دولت جدید به آینده امیدوار شده‌اند و انتظار کاهش مشکلات را دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این شرایط و فضا دولت سیزدهم را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است که باید برای کمک و حمایت منطقی بر اساس راهبرد دفاع واقع‌بینانه و نقد منصفانه، ادبیات و آداب مطالبه گری بر اساس تقوای انقلابی رواج یابد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات