۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۸۳۱۸۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رأی مردم در انتخابات اخیر، رأی به ولایت و عملکرد بود

رأی مردم در انتخابات اخیر، رأی به ولایت و عملکرد بود
خراسان شمالی- حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: در انتخابات اخیر مردم به ولایت رأی داده و کسی را انتخاب کردند که نگاه او به ولایت و رویکرد او تقویت شبکه امامت و ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و مسؤولان تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع)، از مشارکت مردم در انتخابات اخیر قدردانی و اظهار کرد: جامعه‌ای که با همه مشکلات، همچنان پای جمهوری اسلامی مانده و مقاومت و در صحنه بودن خود را به نمایش می‌گذارد، شایسته دریافت خدمات بهتر و بیشتری بوده و امید می‌رود بعد از تحمل این میزان مشکلات و سختی‌ها، وضعیت جامعه در بخش‌های مختلف بهبود چشمگیری یابد.

وی افزود: مردمی که به پای صندوق‌های رأی آمده و انتخاباتی که برگزار می‌شود، تنها برای انتخاب یک فرد نیست؛ بلکه بحث یک نظام و دولت و رشد جامعه و تعالی آن است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه در سال‌های اخیر شیوه رأی مردم نیز تغییر کرده و به جای شخص محوری، به گفتمان رأی می‌دهند، اضافه کرد: مردم زمانی شخص محور رأی می‌دادند؛ اما اکنون از شخص محوری و حزب و جناح‌گرایی عبور کرده و بیشتر به برنامه‌ها، عملکردها و رویکردها نگاه می‌کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: مردم در قالب انتخابات به صحنه می‌آیند تا رویکرد و جبهه را تغییر داده، پرچم را از دست یکی گرفته و به دیگری تحویل دهند؛ به‌گونه‌ای که هر چند سال به رویکرد و برنامه‌ای بیشتر اقبال نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: همه این‌ها نشان می‌دهد مردم وابسته به فرد و گروه و جناح خاصی نیستند بلکه بحث و خواسته آن‌ها این است که چه رویکرد و دولتی بر رأس کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: در این دوره مردم به ولایت رأی داده و کسی را انتخاب کردند که نگاه او به ولایت و رویکرد او در راستای تقویت شبکه امامت و ولایت باشد.

وی با بیان اینکه درواقع رأی مردم در انتخابات اخیر، رأی به ولایت و عملکرد بود، خاطرنشان کرد: رأی مردم این بود که نباید در نظام اختلاس باشد؛ بلکه باید مبارزه با فساد و تبعیض در اولویت قرار داشته باشد و به همین دلیل نیز سعی کردند به کسی که در وسط میدان مبارزه با فساد و تبعیض هست، رأی بدهند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات