۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۸۴۱۴۶
امام جمعه سرپل ذهاب:

دولت سیزدهم به مشکلات زلزله زدگان سرپل ذهاب نگاهی جهادی داشته باشد

دولت سیزدهم به مشکلات زلزله زدگان سرپل ذهاب نگاهی جهادی داشته باشد
کرمانشاه - حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امیدواریم که نگاه دولت سیزدهم به مصائب و مشکلات زلزله زدگان سرپل ذهاب نگاهی عملی و جهادی باشد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: در دولت های گذشته در مقوله فرهنگی سازی کارهای بسیار اندکی صورت گرفته و همین به پاشه آشیل کشور تبدیل شده است و به عینه شاهد بسیاری از مشکلات در حوزه فرهنگ و حتی اجتماع هستیم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: نگاه دقیق و کارشناسانه به فرهنگ می تواند بسیاری از زیرساختهایی که نیازمند ترمیم و اصلاح هستند را مهیا کند، بنابراین باید هرگونه هزینه در بخش فرهنگ را به نوعی یک سرمایه گذاری بلندمدت با بازده مناسبت عنوان کرد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه دولت ها همانطوری که از سوی مردم انتخاب می شوند در قبال آنها نیز مسؤولیت دارند، افزود: مردم با آرای خود دولت اصلح خود را انتخاب می کنند و این انتخاب برای دولت وظیفه آور و تعهدآور است، دولتها نباید رای هایی که ملت از روی صداقت در صندوق ها ریخته اند را بی اهمیت جلوه دهد.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: بنابراین انتظار همه ملت ایران از دولت انقلابی آیت الله رئیسی این است که در بحث فرهنگ و توجه به مسائل اقتصادی و... بسیار کوشا باشد.

امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هنوز خسارت های زلزله چند سال پیش این شهرستان به قوت خود باقی است، تاکید کرد: در این گرمای سوزان و طاقت فرسا برخی از خانوارهای زلزله زده از کمترین امکانات ابتدایی برخوردارند، امیدواریم که نگاه دولت سیزدهم به مصائب و مشکلات زلزله زدگان سرپل ذهاب نگاهی عملی و جهادی باشد.

این استاد حوزه علمیه افزود: به هیچ وجه در شان ملت ایران اسلامی به ویژه مرزدارانی همانند مردم سرپل ذهاب نیست که بعد از گذشته 4 سال از زلزله هنوز در کانتیرها زندگی کنند، متاسفانه دولت کنونی وعده هایی به مردم این شهرستان داد که بیشتر این وعده ها هرگز محقق نشد و امید همه مردم سرپل ذهاب به آیت الله رئیسی و هیات دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم که دولت سیزدهم خط پایانی بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور به ویژه شهرها و استانهای مرزی و کم برخوردار باشد. از دولت آیت الله رئیسی انتظار همه ما این است که ایران را به جایگاه واقعی و اصلی شان برساند./1400/

ارسال نظرات