۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۸۴۱۸۷
مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه:

با تشکیل کارگروه‌های ویژه فضای مجازی مانع از افت تحصیلی طلاب شویم

با تشکیل کارگروه‌های ویژه فضای مجازی مانع از افت تحصیلی طلاب شویم
کرمانشاه - حجت الاسلام بهمنی گفت: با تشکیل کارگروه‌های ویژه فضای مجازی مانع از بین رفتن انگیزه تحصیلی در بین طلاب و حوزویان شویم.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: تا این لحظه آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری یا غیرحضوری اعلام نشده است و همه ما تابع شرایط ویروس کرونا و دستورالعمل های بهداشتی هستیم، زیرا سلامت طلاب و اساتید از اولویت های ماست.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه گفت: در صورتی که سال تحصیلی جدید به مانند سال گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شود، باید از هم اکنون بتوانیم که بسترهای تدریس در فضای مجازی را بازتعریف کامل و البته تخصصی داشته باشیم.

وی با تقدیر از اساتیدی که در این مدت با حضور در فضای مجازی اجازه ندادند که طلاب از امور درسی خود عقب بیفتند، بیان داشت: با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا به صورت ناگهانی بود و از سوی دیگر بسترهای فضای مجازی در بحث تدریس کامل نبود، ولی بازهم برخی از اساتید با نوآوری و آتش به اختیار تداوم تدریس را در فضای مجازی دنبال کردند.

حجت الاسلام بهمنی ادامه داد: مساله ای که همواره مورد تاکید همه اساتید حوزوی می باشد این است که نباید اجازه دهیم دوری فیزیکی طلاب از مدارس علمیه باعث افت تحصیلی آنان شود،  بنابراین باید با تشکیل کارگروه های خاص و ویژه این مهم را برطرف کنیم تا خدایی ناکرده انگیزه طلاب در ادامه تحصیل افول پیدا نکند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان صحنه افزود: البته ناگفته نماند در طول سال تحصیلی جاری برخی از طلاب به خاطر عدم دسترسی به اینترنت و یا گوشی هوشمند به صورت حضوری در مدارس علمیه حاضر می شدند البته این حضور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گرفت.

حجت الاسلام بهمنی بیان داشت: ما برای سال تحصیلی پیش رو فرض را بر عدم برپایی حضوری کلاس های درس می گذاریم، بنابراین در این چند ماه مانده به آغاز سال تحصیلی باید معایب تدریس در فضای مجازی شناسایی و نسبت به رفع و در مقابل ارتقا آن تلاش کنیم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
لمعکم لا مع غیرکم
Iran, Islamic Republic of
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
طلاب در فضای مجازی مدام دارند تلفات می دهند.
0
0