۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۸۵۶۵۳

شهابی در شب به چاپ صد و سی و هشتم رسید+پویش نذرکتاب غدیر

شهابی در شب به چاپ صد و سی و هشتم رسید+پویش نذرکتاب غدیر
در آستانه عید سعید غدیر خم کتاب شهابی در شب خلاصه کتاب شب های پیشاور مناظرات سلطان الواعظین شیرازی عالم شیعه با علمای اهل سنت شهر پیشاور به چاپ ۱۳۸ رسید.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، شهابی در شب به چاپ صد و سی و هشتم رسید در آستانه عید سعید غدیر خم کتاب شهابی در شب خلاصه کتاب شب های پیشاور مناظرات سلطان الواعظین شیرازی عالم شیعه با علمای اهل سنت شهر پیشاور به چاپ ۱۳۸ رسید.

مرحوم سلطان الواعظین از علمای مشهور شیعه در اثبات حقانیت اسلام و تشیع در برابر غیر مسلمانان و شیعیان بسیاری در تاریخ معاصر داشته است نکته جالب توجه در مناظرات و مقالات ایشان در اثبات حقانیت شیعه این است که ایشان در مناظره با غیر شیعیان با استفاده از منابع اهل سنت ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام را اثبات می‌کند تا جایی که ایشان می گوید اگر تمام کتب شیعه هم از بین برود بنده می‌توانم با اتکا به منابع عامه(اهل سنت) خلافت و ولایت حضرت امیر علیه السلام را اثبات بنماینم.

یکی از معروفترین مناظرات ایشان در طی ده شب در شهر پیشاور پاکستان انجام شده که موجب تشرف جمعی از بزرگان و مردم شهر پیشاور به مذهب تشیع شده است، چندی پس از مناظرات، گفتگوهای ایشان در این ده شب به شکل کتاب شبهای پیشاور به چاپ شد و خبر خوش برای علاقه مندان به مطالعه این کتاب اینکه خلاصه این کتاب تحت عنوان کتاب شهابی در شب به تلخیص آقای دکتر ضیاء توحیدی تهیه و به چاپ رسیده و در آستانه عید سعید غدیر خم با همکاری موسسه کتاب خوب به چاپ کتاب سی و هشتم رسیده است .

در باور عموم مردم نذورات بیشتر برای اطعام مناسبت‌های مذهبی است، اما چندیست به همت مجموعه های فرهنگی کشور نذورات غالب تازه‌ای به خود گرفته است!
به همت موسسه کتاب خوب در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ غدیر "پویش نذر کتاب غدیر " با محوریت کتاب شهابی در شب خلاصه کتاب ارزشمند شبهای پیشاور سلطان الواعظین شیرازی در آستانه این عید راه اندازی شده است در این پویش با توجه به افزایش سرسام آور قیمت کاغذ و عدم توانایی تهیه کتاب برای جمع زیادی از مردم و مجموعه های فرهنگی کشور با جمع‌آوری نذورات مردم هزینه تهیه کتاب برای افراد و مجموعه‌های فرهنگی با توان مالی پایین کاهش پیدا می‌کند شما می توانید از طریق عضویت در کانال موسسه کتاب خوب در این پویش شرکت کنید

ارسال نظرات