۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۸۵۸۹۲
رییس تبلیغات اسلامی اسفراین:

تبلیغات اسلامی سپری در برابر هجمه همه‌جانبه دشمن است

تبلیغات اسلامی سپری در برابر هجمه همه‌جانبه دشمن است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام رضایی گفت: نهاد تبلیغات اسلامی علاوه بر سیاست‌گذاری و پشتیبانی در حوزه تبلیغات دینی، سپری در مقابل هجمه همه‌جانبه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی ‌رضایی قلعه‌نو، رییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین، امروز در دیدار امان‌الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از روند کاری و فعالیت‌های فرهنگی این اداره در سطح شهرستان، بر همراهی و هم‌افزایی نهادهای مختلف در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی تأکید کرد.

وی افزود: همان‌طور که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است، در جای دیگری نیز می‌فرمایند: مسئلهٔ تبلیغات امر مهمی است که می‌شود گفت در رأس امور است.

حجت‌الاسلام رضایی قلعه‌نو با اشاره به نقش ویژه تبلیغات اسلامی و دینی در برابر هجمه همه‌جانبه دشمن، تصریح کرد: بر این اساس تبلیغات اسلامی علاوه بر سیاست‌گذاری و پشتیبانی در حوزه تبلیغات دینی، سپری در مقابل هجمه دشمنان است.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان اسفراین در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش حمایت و پشتیبانی از نهاد تبلیغات اسلامی، افزود: نهادی که باید برای جهان اسلام تبلیغ کند نیازمند اسباب و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بیشتری است.

وی در ادامه با اشاره به فضای فیزیکی اداره تبلیغات اسلامی، از نماینده اسفراین در مجلس خواست تا در موضوع انتقال و جابجایی دبیرستان صدرا تمهیدات لازم اندیشیده و اقدامات مقتضی انجام شود.

امان‌الله حسین پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان، گفت: شهر قرآنی اسفراین باید در امور فرهنگی دینی سرآمد باشد.

وی اظهار داشت: برای ایجاد دروازه قرآنی در ورودی شهر باید مشورت‌های لازم با کارشناسان خبره انجام پذیرد تا نماد قرآنی در محل ورودی شهر نصب شود.

نماینده مردم اسفراین در شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد مجتمع فرهنگی با رویکرد فرهنگی آموزشی به‌ویژه دبیرستان صدرا برای تحصیل پسران و دختران در آینده نزدیک با توافق رسمی سازمان تأسیس خواهد شد.

حسین پور در ادامه با توجه به فضای فیزیکی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین، اظهار داشت: با توجه به جایگاه نهاد تبلیغات اسلامی، این اداره باید دارای تشکیلات مناسب برای ارتباط با مراجعین باشد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات