۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۸۶۰۲۴
امام جمعه دامغان عنوان کرد؛

سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب بهترین الگوی مسؤولان / وحدت؛ رمز حل مشکلات

سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب بهترین الگوی مسؤولان / وحدت؛ رمز حل مشکلات
امام جمعه دامغان سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب به ویژه بامردم و درکنار مردم بودن را بهترین الگو برای مسؤولان دانست و گفت: معتقدم وحدت، همدلی و صداقت کلید حل مشکلات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در نخستین دیدار رسمی خود با جمعی از مسؤولان ارشد این شهرستان پس از معرفی به عنوان امام جمعه جدید دامغان، با بیان اینکه ائمه جمعه فرزندان حوزه‌های علمیه هستند، اظهارداشت: در تمام مسؤولیت‌های قبلی و فعلی خود تلاش می‌کنم رهرو سیره عملی و اخلاقی رهبر معظم انقلاب باشم و امیدوارم خداوند این توفیق را در مسیر خدمت به اسلام و مردم نصیب اینجانب کند.

امام جمعه دامغان داشتن رابطه‌ای گرم و صمیمی با مردم و درکنار ملت بودن را از مهمترین ویژگی‌های رهبر فرزانه انقلاب برشمرد و افزود: تدابیر رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های ایشان از مسؤولان و دولت‌های مختلف با جهت گیری‌های سیاسی مختلف در عین تذکرات جدی و قاطع ایشان در مقاطع حساس، الگویی برای اینجانب در حمایت از مسؤولان پرتلاش شهرستان و خادمان صدیق مردم صبور و شایسته دامغان خواهد بود.

ضرورت نقد پذیری و نقد منصفانه

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه همواره نقد پذیری و در نقطه مقابل نقد منصفانه افراد و مسائل را سرلوحه کارخود قرار می‌دهیم، یادآورشد: به عنوان امام جمعه معتقدم اکثریت مسؤولان و مدیران شهرستان دامغان را افراد دلسوز، متدین، انقلابی و برخاسته از بین مردم تشکیل می‌دهند و اینجانب نیز می‌کوشم ضمن جدیت در جلوگیری از تضییع حقوق حقه مردم، در کنار و همراه با دیگر مسؤولان، خادم صدیق مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با اشاره به اینکه تعالیم اخلاقی و سیره اساتید و علمای گرانقدری همچون حجج اسلام والمسلمین سید مسیح شاهچراغی، سید محمود ترابی و شیخ محمد ترابی در حوزه علمیه دامغان و ۱۲ سال تلمذ در محضر آیت الله مشکینی تأثیر بسزایی در روحیات اینجانب داشته است، افزود: اولویت بنده در عمل به وظایف امام جمعه شهرستان حفظ وحدت است، زیرا معتقدم مشکلات و کاستی‌ها در سایه وحدت، همدلی و صداقت کاهش پیدا می‌کند.

وحدت کلید حل مشکلات است

وی با تأکید بر سه اصل وحدت بین مسؤولان، وحدت به مردم و مسؤولان و وحدت بین آحاد مردم، خاطرنشان کرد: ایجاد تنش و دامن زدن به اختلافات مشکلی را حل نمی‌کند، نباید اختلاف نظر یا اختلافات مسؤولان به درون جامعه کشانده شود، فراموش نکنیم که نفاق و دوقطبی سازی از مهمترین ابزار‌های دشمنان و بدخواهان ملت ما در هرسطحی است.

گفتنی است امام جمعه جدید دامغان در این نشست با اشاره به حضور ایشان و جمعی از علمای برجسته شهرستان دامغان در بیت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان امام جمعه سابق این شهرستان و دیدار و قدردانی از تلاش‌های این عالم بزرگوار، اظهارداشت: پست و مقام‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی است برای خدمت به بندگان خدا است و امروز نیز ذره‌ای از ارادت و علاقه ما به این عالم باصفا و سیدجلیل القدر کاسته نشده است. /۹۷۷/پ202/

سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب بهترین الگوی مسؤولان/ وحدت کلیدحل مشکلات است
 
سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب بهترین الگوی مسؤولان/ وحدت کلیدحل مشکلات است
 
سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب بهترین الگوی مسؤولان/ وحدت کلیدحل مشکلات است
 
سیره عملی و اخلاقی رهبر انقلاب بهترین الگوی مسؤولان/ وحدت کلیدحل مشکلات است
جواد رمضانیان
ارسال نظرات