۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۸۶۱۲۰

پیام تبریک امام جمعه ملبورن استرالیا به آیت الله رئیسی

پیام تبریک امام جمعه ملبورن استرالیا به آیت الله رئیسی
امام جمعه ملبورن استرالیا با ارسال پیام تبریک، آغاز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را به آیت الله رئیسی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، بمناسبت آغاز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، به آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره این که آیت الله رئیسی خواسته های مردمی که ایشان را با شوق و اشتیاق تمام برای سمت ریاست جمهوری انتخاب کرده اند، بر آورده خواهند کرد و برای برداشتن مشکلات از دوش های آنان تلاش شبانه روزی خواهند نمود، گفت: دشمنان انقلاب با انتخاب آیت الله رئیسی به شدت ناامید شده و حیران و درمانده است.

این روحانی استرالیایی با بیان این که آیت الله رئیسی با ماندن در خط ثابت امام خمینی(ره) و رهبری، برای رفاه ملی و ثبات اقتصادی کشور تلاش خواهند نموده، ابراز داشت: نمای انتقال قدرت توسط رئیس جمهور سابق به رئیس جمهوری فعلی در ایران نیز مثال زدنی است و درس بزرگی برای ابرقدرت ها و مدعی متمدن ترین فرد جهان بویژه آمریکا است.

وی با استناد وقایع پس از پیروزی بایدن در آمریکا و نحوه ای انتقال قدرت در این کشور، گفت: جهان بخوبی بخاطر دارد که پس از پیروزی بایدن در آمریکا، کاخ سفید با چه بحران های روبرو شد و ترامپ با زور قدرت از کاخ سفید بیرون انداخته شد.

امام جمعه ملبورن استرالیا با اشاره به این که با وجود آیت الله رئیسی منطقه رنگ آرامش را به خود خواهد دید و اتحاد اسلامی تقویت خواهد شد، اظهار داشت: مورخین دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی در جمهوری اسلامی ایران را با حرف طلا خواهند نوشت.

وی با بیان این که آیت الله رئیسی به ایده ال بی نظیر برای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در جهان تبدیل خواهند شد، ابراز داشت: در حال حاضر نگاه جهان بر جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است چنانکه در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بر مردم  جمهوری اسلامی ایران متمرکز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در آخر این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری، به شخص آیت الله رئیسی و مردم غیور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت./988/

ارسال نظرات