۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۸۶۵۸۱
حجت الاسلام گلی کریمی در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

ارائه خدمات به بیماران کرونایی توسط طلاب جهادی مدرسه علمیه فیضیه مازندران

ارائه خدمات به بیماران کرونایی توسط طلاب جهادی مدرسه علمیه فیضیه مازندران
مازندران - حجت الاسلام گلی کریمی از ارائه خدمات طلاب جهادی محبان المهدی(عج) مدرسه علمیه فیضیه مازندران به بیماران کرونایی شهرستان بابل خبر داد.

حجت الاسلام گلی کریمی، مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از ارائه خدمات طلاب جهادی محبان المهدی(عج) این مدرسه به بیماران کرونایی شهرستان بابل خبر داد.

وی با بیان این که طلاب این گروه جهادی از ابتدای برپایی بیمارستان صحرایی سردار حاج قاسم سلیمانی ورزشگاه شهدای مخابرات استان در صحنه خدمات رسانی به بیماران و کادر درمان حضور دارند، افزود: ضد عفونی، نظافت عمومی، حمل بیمار، جابجایی دارو و لوازم پزشکی از جمله مهم ترین اقداماتی است که طلاب به بیماران و کادر درمان این مرکز ارائه می کنند.

حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به این که این طلاب جهادی از ساعت هشت صبح تا هشت شب در این مرکز حضور دارند، ادامه داد: حضور این طلاب در شرایط بحرانی فعلی به طور حتم می تواند در کاهش فشار ناشی از وضعیت موجود اثرگذار باشد.

وی با بیان این که متأسفانه شهرهای استان مازندران به ویژه بابل از لحاظ شیوع ویروس کرونا در یک شرایط بحرانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به خستگی کادر درمان و فرسایشی شدن وضعیت، ضرورت حضور گروه های جهادی در مراکز درمانی به منظور کمک رسانی بسیار ضروری است.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به این که طلاب جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان مشغول خدمات رسانی به مردم بودند، افزود: جامعه حوزوی کشور همواره در طول ماه های اخیر در کنار کادر درمان و همچنین مردم بوده است.

حجت الاسلام گلی کریمی با بیان این که طلاب جهادی این مدرسه علمیه تاکنون در بخش هایی نظیر تولید ماسک، اقلام بهداشتی و همچنین سبد غذایی برای اقشار محروم و مستضعف جامعه گام های مؤثری برداشتند، تصریح کرد: خدمات رسانی به کادر درمان و همچنین عموم مردم نیازمند با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که عبور از این شرایط سخت نیازمند همدلی و مواسات عموم مردم و نهادها است، ادامه داد: متأسفانه از ابتدای شیوه این ویروس منحوس، بسیاری از اقشار محروم و نیازمند جامعه ما با مشکلات بسیاری مواجه شدند که نیازمند توجه بیشتری از سوی مسؤولان هستند.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که حضور طلاب و روحانیان در مراکز درمانی به طور حتم آثار معنوی و فرهنگی بسیاری را نیز با خود به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: طلاب جهادی در طول سال های اخیر ثابت کردند همواره در کمک به مردم و بخش های آسیب دیده کشور پیشگام هستند.

حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به این که جامعه حوزوی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در همه حوادث و بحران ها پیشگام بودند، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا به وضوح ثابت کرد که این قشر در کمک به مردم آسیب دیده و همچنین کادر زحمتکش و خستگی ناپذیر درمان آماده همکاری هستند./950/ت310/

ارسال نظرات