۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۸۷۰۲۳
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی بهانه به معاندان نظام ندهند

عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی بهانه به معاندان نظام ندهند
استاد حوزه علمیه گفت: رهبر انقلاب بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجالس عزاداری تأکید کردند تا اینکه برگزاری مجالس دستاویزی برای رسانه و شبکه های معاند قرار نگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مقابله و مبارزه همگانی با شیوع ویروس کرونا گفت: انتشار ویروس کرونا در جهان در جهت تکمیل پازل نخست نظم نوین جهانی مد نظر استکبار جهانی بوده و پازل دوم ساخت واکسن کرونا و استفاده اجباری تمام مردم جهان از واکسن های تولید آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به درستی در برابر ورود واکسن های آمریکایی و انگلیسی ایستادگی کردند، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران با حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب به تولید واکسن داخلی دست یافت.

وی با بیان اینکه هیچ اطمینانی به واکسن های آمریکایی و انگلیسی وجود ندارد، افزود: بر اساس نظرات افراد مختصص، واکسن های خارجی دارای عوارض بسیاری است که عوارض آن در سال های آینده معلوم خواهد شد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت اقامه برپایی هیأت های عزاداری حسینی تأکید و ابراز کرد: حضور ده میلیونی شیعیان در روز عاشورا و همچنین حضور پانزده میلیون نفری در اربعین صورت گرفت، اما گزارشی از گسترش انتشار ویروس کرونا در عراق و کربلا اعلام نشد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی تصریح کرد: بنده از متخصصان و پزشکان متعهد و متدین این درخواست را دارم که بررسی کنند منشأ مبتلایان به بیماری کرونا کجا بوده است، آیا منشاء این بیماری در حرم ائمه اطهار(ع) و هیأت های مذهبی بوده یا اینکه در مکان های گردشگری و وسائل نقلیه عمومی بیماری کرونا به آنها انتقال یافته است.

استاد درس خارج حوزه علمیه ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرموند که مجالس امام حسین(ع) مایه برکت و عزت امت اسلامی است و مردم را در برابر مستکبران جهان مقاوم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی گفت: تمام رسانه های معاند از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال و شکبه های وهابی بیش از یک ماه است که اعتراض خود را به برپایی و برگزاری مجالس امام حسین(ع) اعلام می کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجالس عزاداری تأکید کردند تا اینکه برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) دستاویزی برای رسانه و شبکه های معاند قرار نگیرد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: باید عزداران پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک زدن، برگزاری هیأت ها در فضای باز و رعایت فاصله اجتماعی در مجالس و هیأت های حسینی را رعایت کنند تا اینکه سورژه ای به دست دشمنان و معاندین نظام ندهند.

ارسال نظرات