۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۸۷۹۲۷

حل مشکلات معیشتی، از مهم ترین وظایف دولت است

حل مشکلات معیشتی، از مهم ترین وظایف دولت است
آیت الله حسینی خراسانی گفت: حل مشکلات معیشتی مردم، فراهم سازی بستر استفاده عادلانه از شرایط زندگی مناسب، از جمله مهم ترین وظایف دولت در جامعه اسلامی است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی  ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این ایام یادآور خدمت صادقانه و ماندگار شهدای عزیز و والامقام دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر است که برای همیشه یاد و خاطره آن عزیزان در اذهان همه ما جاودانه است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که دولت نقش بسیار مهمی در سامان دادن به شرایط زندگی مردم و توجه به دین و دنیای آن ها برعهده دارد، گفت: یکی از مباحث بسیار مهم و کلیدی در جامعه اسلامی، بحث کرامت دین و دنیای مردم است که در این زمینه یکی از شئون مهم دولت، فراهم سازی زمینه ها و بسترهای تحقق این هدف است.

وی خاطرنشان کرد: اساساً دولت از منظر آموزه های دینی، دولت عزت و کرامت مردم است و چنین دولتی ، وظیفه خود می داند که خدمت صادقانه و شبانه روزی برای آحاد جامعه به خصوص اقشار محروم و کم بضاعت داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت: ترویج ارزش های دینی و الهی در جامعه، حل مشکلات معیشتی مردم، فراهم سازی بستر استفاده عادلانه از شرایط زندگی مناسب، مقابله با ظلم و فساد و تبعیض و ... از جمله مهم ترین وظایف دولت در جامعه اسلامی است.

وی افزود: شرط مهم توفیق دولتمردان ما عمل به آموزه های ناب قرآن کریم و اهل بیت(ع) به خصوص فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین (ع) است و این که از رهنمودها و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حقیقتاً تبعیت کرده و آن ها را عملیاتی سازند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
اقدامات آیت الله رئیسی نوید بخش تحول جدیدی در حکمرانی کشور است
0
0