۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۸۸۱۱۵
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

گاندو واقعیت برخی مسؤولان و حقیقت دشمنان را نشان می دهد

گاندو واقعیت برخی مسؤولان و حقیقت دشمنان را نشان می دهد
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با بیان اینکه گاندو مردم را با واقعیات آشنا و باعث می‌شود دشمن اصلی خود را بشناسند گفت: گاندو جوانان را جذب و فکر آنان را روشن کرده است.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سریال گاندو و تأثیرات مثبت آن بر روی مردم گفت: سریال‌های خوبی مانند گاندو و خانه امن ساخته شده است که حقیقتا جا دارد از کارگردان، تهیه کننده و بازیگران این سریال‌ها تشکر ویژه کنیم که کارهای مؤثر و ماندگاری را تولید کردند.

وی این نوع سریال‌ها را جزء پیشرفت‌های عرصه سینما خواند و ادامه داد: این ها نشان می‌دهند که واقعیت جامعه ما، واقعیت برخی مسئولین و حقیقت دشمنان ما به چه صورت است؛ اگر این فیلم‌ها بیشتر شود، شاهد تغییرات خوبی در عرصه سینما و فرهنگ فیلم سازی خواهیم بود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: اکنون متاسفانه به قول مقام معظم رهبری، به خاطر بی در و پیکر بودن فضای مجازی دشمنان سعی می‌کنند القاء های ناروایی را نسبت به مردم و جامعه ما روا دارند و در ذهن مردم ما نفوذ کرده و غیر واقعی ها را واقعی جلوه دهند.

وی پخش شدن این نوع سریال‌ها را باعث بیداری مردم خواند و افزود: گاندو مردم را با واقعیات آشنا می‌کند و باعث می‌شود دشمن اصلی خود را بشناسند و بفهمند چه کسی خیرخواه آنان و چه کسی دشمن است.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی خاطرنشان کرد: این فیلم ها نشان می دهند که برخی مسئولین از بیت المال برای پیشرفت خود استفاده و در کشور بیگانه زندگی می‌کنند که هیچ عرق ملی ندارند؛ این فیلم ها جوانان ما را بسیار جذب کرده و فکر آنان را روشن کرده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
درود و خسته نباشید به پاسداران و سربازان گمنام امام زمان
0
0