۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۸۸۴۳۲

خیلی از افراد هنوز فرچ نژاد را نشناخته اند

خیلی از افراد هنوز فرچ نژاد را نشناخته اند
دکتر عبودتیان گفت: استاد فرج نژاد الگوی انسان تراز انقلاب بود؛ همانطور که امام فرمودند بهشتی یک امت بود، محمد حسین الگوی کامل این انقلاب و امت بود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرکزاری رسا، سید احمد عبودتیان، مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در مراسم بزرگداشت استاد محمد حسین فرج نژاد که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد با اشاره به اینکه هرچه از ایشان بگوییم کم گفتیم و معتقدم هنوز خیلی از افراد نتوانستند او را بشناسند، گفت: اگر بخواهم او را در یک کلمه تعریف کنم که چه کسی بود، باید بگویم او الگوی انسان تراز انقلاب بود؛ همانطور که امام فرمودند بهشتی یک امت بود، حقیقتا محمد حسین هم با این سن نه چندان زیاد الگوی کامل انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه هرکسی او را با یک جنبه از علمش معرفی می‌کند ولی کامل نیست، تصریح کرد: اگر فقط با یک کلمه بخواهم ایشان را توصیف کنم، ایشان کسی بود که حکمت داشت؛ حکمت او نیز ناشی از اخلاصش بود که بدون چشم داشت برای دیگران وقت می‌گذاشت.

مشاور عالی سازمان تبلیغات در امور فرهنگی خاطرنشان کرد: او هیچ کاری غیر از تخاصم با دشمن نداشت و همه چیز غیر از این را لغو می‌دانست؛ به جرئت می‌توانم بگویم او در زمین دشمن با آنها می‌جنگید و با تربیت هزاران جوان دشمن را زمین گیر کرده بود.

وی همچنین خطاب به جوانان فعال حزب اللهی گفت: هنر محمدحسین این بود که خانوادگی جهاد می‌کرد؛ او همراه با خانم خود برای آگاه کردن مردم تلاش می‌کرد و بچه هایش را در جنگ می آورد و در عافبت نمی‌گذاشت حاضر نبود.

عبودتیان ضمن بیان اینکه استاد فرج نژاد از زمان‌های تعطیل برای پیبرد اهداف انقلاب و کمک به مردم استفاده می‌کرد اظهرا داشت: شب عید سال گذشته بود که با زحمت، یکی از دوستان را پیدا کرد که او را به سیستان و بلوستان ببرد تا به برخی از مستبصرین که به علت کرونا در مضیقه هستند کمک کند.

وی عنوان کرد: او با آن سطح علمی با بچه‌ها و نوجوانان وقت می‌گذاشت و همانند یک پدر آنها را تعلیم می‌داد؛ یادم هست که با بچه‌ای که کلاس سوم ابتدایی بود صحبت می‌کرد و می‌گفت در آینده می‌خواهی چه شغلی داشته باشی و قدر انسان را به  او می‌فهماند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: امید است این جلسه شروعی باشد که ما به ویژگی‌های او نزدیک شویم و بتوانیم کمی اخلاق، رفتار و زندگی خود را شبیه او کنیم.

ارسال نظرات