۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۸۸۸۱۸
امام جمعه الیگودرز:

کارآفرینی موتور تحول، پیشرفت اقتصاد و ارتقای فرهنگ جامعه است

کارآفرینی موتور تحول، پیشرفت اقتصاد و ارتقای فرهنگ جامعه است
لرستان - حجت الاسلام سرلک بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: کار آفرینی موتور تحول، پیشرفت اقتصاد و ارتقای فرهنگ جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در دیدار رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان الیگودرز به مناسبت هفته تعاون گفت: بیکاری جوانان ریشه بسیاری از مشکلات جامعه است.

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت رفع موانع سر راه جوانان در حوزه اشتغال تأکید کرد و افزود: با فراهم ساختن زمینه اشتغال جوانان مشکلات اقتصادی و معیشتی برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه مسأله کار و کارآفرینی در آموزه های دینی از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: کارآفرینی فرصتی برای کمک به اشتغال و اقتصاد جامعه است.

حجت الاسلام سرلک با عنوان اینکه حل مشکلات اقتصادی، مسأله اشتغال و تولید منوط به ترویج روحیه کار آفرینی است، بیان داشت: کار آفرینی  موتور تحول، پیشرفت اقتصاد و ارتقای فرهنگ جامعه است.

وی با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ کارآفرینی برای رونق اقتصاد و کمک به اشتغال جامعه ضروری است، اذعان داشت: اعتماد به جوانان، شناسایی فرصت های اقتصادی و ظرفیت های موجود منطقه جهت ایجاد کسب و کار و حمایت از کارآفرین و ارائه تسهیلات به اشتغال جوانان کمک کرد.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: رفع مشکلات جامعه در عرصه های مختلف نیازمند همت و مدیریت جهادی در سایه روحیه انقلابی، تقویت وحدت و همدلی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات