۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۸۸۹۳۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

اجرای طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه لرستان

اجرای طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه لرستان
لرستان - حجت الاسلام عباس زاده از اجرای طرح شمیم حسینی به میزبانی هشت بقعه متبرکه شاخص در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: طرح شمیم حسینی در هشت بقعه متبرکه استان با هدف شناسایی خانواده‌های نیازمند و کمک‌رسانی به آنان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: در قالب اجرای این طرح از محل اجرای نیات موقوفات و کمک خیرین بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی عنوان داشت: امامزادگان زید بن‌ علی(ع) خرم‌آباد، محمد(ع) درب‌گنبد کوهدشت، جعفر(ع) بروجرد، ابراهیم(بابای بزرگ) دلفان، زید و قاسم(ع) ازنا، زید بن علی(ع) دورود، محمد بن حسن(ع) الیگودرز و سیدمحمد(ع) معمولان میزبان اجرای طرح شمیم حسینی هستند.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری طرح شمیم حسینی در امامزاده زید بن علی(ع) خرم آباد خاطرنشان کرد: در این راستا چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی بیان داشت: از مجموع این چهار بسته معیشتی دو هزار و ۲۰۰ بسته از سوی اوقاف و امور خیریه و یک هزار و ۸۰۰ بسته نیز از سوی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه لرستان جمع‌آوری شده بود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: در شهرستان ازنا و بروجرد موقوفاتی با نیت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان وجود دارد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات