۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۸۸۹۸۵

ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی جدید

ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی جدید
ثبت نام غیرحضوری اعم از انتقال از حضوری به غیرحضوری یا تمدید دوره غیر حضوری (انتقال از غیرحضوری به غیرحضوری) با شرایطی الزامی می باشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شرایط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰ عبارت است از تکمیل سطح یک (قبولی در دروس کتبی و شفاهی پایه های ۱ تا ۶) با معدل حداقل ۱۴ در پایه۶ به صورت رسمی در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از مصوبه ۱۰۸۸ (ماده ۱۰ و ۱۸)، اشتغال تمام وقت در یکی از نهاد ها یا ارگان های انقلاب اسلامی (متناسب با شئون روحانیت) و نداشتن منع آموزشی و صیانتی.

 خاطر نشان می شود: در ثبت نام غیرحضوری اعم از انتقال از حضوری به غیرحضوری یا تمدید دوره غیر حضوری (انتقال از غیرحضوری به غیرحضوری) رعایت شرایط مذکور الزامی می باشد.

ثبت نام و انتخاب درس و برگزاری کلاس ها، از تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۱۸ لغایت ۱۴۰۰.۰۷.۰۵ از طریق «سامانه نجاح» امکان پذیر خواهد بود.انتخاب واحد از تاریخ .۱۴۰۰.۰۶.۲۲ لغایت ۱۴۰۰.۰۷.۰۸ فعال خواهد بود.

گفتنی است: زمان برگزاری امتحان از  ۱۴۰۰.۱۱.۰۳ لغایت ۱۴۰۰.۱۱.۰۷ به مدت ۵ روز و مطابق برنامه امتحانی ابلاغی خواهد بود و شرکت در امتحان منوط به ثبت نام در دوره غیرحضوری، انتخاب درس مطابق آیین نامه و نیز نهایی شدن انتخاب درس توسط مدیریت  استان می باشد.

برنامه و محدوده امتحانات در پرتال اطلاع رسانی معاونت آموزش به آدرس www.howzeh-qom.com می باشد و اطلاع رسانی لازم به طلاب و مدارس علمیه مجری آموزش غیرحضوری توسط استان ضروری است.

ارسال نظرات