۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۹۲۰۳۳
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

هفته وحدت نماد اتحاد و استحکام اسلامی است + تصویر

هفته وحدت نماد اتحاد و استحکام اسلامی است + تصویر
حجت الاسلام والمسلمین دومکی در نشست امروز که با حضور علما و شخصیت های پاکستان برگزار شد، گفت: هفته وحدت نماد اتحاد و استحکام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نشست اعضای منطقه ای مجلس وحدت مسلمین پاکستان یکی از نهادهای بزرگ شیعه این کشور، با ریاست حجت الاسلام برکت علی مطهری دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت بلوچستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان بعنوان مهمان ویژه، در حوزه علمیه رسول اکرم(ص) دیره الله یار برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز و سپس اعضا، برنامه های هفته وحدت، راه کارهای اتحاد و همدلی اسلامی با مسلمانان پاکستان و خنثی سازی توطئه استکباری جهانی در این کشور را بررسی کردند.

در این اجلاس اعضا و مسئولین مناطق گزارش های منطقه و فعالیت های خود را نیز ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در سخنانی با بیان این که 17 ربیع الاول سالروز ولادت سید الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص)، روز ابراز عشق به پیامبر(ص) و عمل به سنت های ایشان است، ابراز داشت: با عمل به سیره حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم می توانیم در دنیا و آخرت موفق و سرافراز باشیم.

این روحانی پاکستانی هدف از گرامیداشت هفته وحدت در ماه ربیع الاول را ترویج وحدت و همبستگی بین امت اسلامی در جهان دانست و افزود: مجلس وحدت مسلمین پاکستان به مناسبت هفته وحدت برنامه های مختلفی در سطح پاکستان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به این که هفته وحدت یادگار ارزشمند مرجعیت عظمای جهان، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است، ادامه داد: اختلاف در تاریخ ولادت پیامبر گرامی(ص) فرصت مغتنمی برای مسلمانان جهان است که در طول یک هفته برنامه های اتحادی خود را انجام دهند و دل های مسلمانان را به هم نزدیک کنند.

این مراسم با قرائت دعای فرج امام زمان (عج) اختتام پذیرفت./988/

ارسال نظرات