۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۹۳۴۰۰

جلسات کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد

جلسات کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد
جلسات کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب با حضور اعضای آن در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسات «کمیسیون حوزه و دانشگاه»، «کمیسیون تحقیق و بررسی»، «کمیسیون پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید»، «کمیسیون بسیج و آمادگی دفاعی» و «کمیسیون طرح و برنامه» با حضور اعضای آن در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در جلسه کمیسیون حوزه و دانشگاه راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت. 

بر اساس گزارش کمیسیون طرح و برنامه، طرح و برنامه های مدنظر اعضاء جهت در دستور کار قرار گرفتن در کمیسیون موضوع این جلسه بوده است و طرح ها و پیشنهاداتی پیرامون آن مطرح شد.

گفتنی است در کمیسیون بسیج و آمادگی بررسی موضوعات و دستور کار جلسات آتی کمیسیون، موضوع این کمیسیون بوده است.

همچنین «گردهمایی حوزه علمیه در مورد علل وضعیت نامناسب حجاب و عفاف قم و کشور»، «ملاقات اعضای کمیسیون بسیج با شخصیتها و بزرگان»، «پیشنهاد بررسی اقتصاد مقاومتی طلاب کارآفرین و نحوه خدمات و تسهیلات مربوط آن به کمیسیون مالی»، «طرح رصد برنامه های دولت در سراسر کشور از طریق بسیج حوزه های علمیه»، «پیگیری حقوق و مستمری طلاب رزمنده»، «پیگیری برنامه های ورزشی و اردویی از سوی مجمع نمایندگان طلاب» و «هماهنگی حقوق طلاب رزمنده و ایثاگر» از دیگر طرح ها و پیشنهادات در این جلسه از کمیسیون بسیج و آمادگی دفاعی بوده است. 

براساس گزارش «کمیسیون پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید» پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از جامعه مدرسین، موضوع این جلسه بوده و راهکارهای تحقق آن مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات