۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۹۳۶۸۳
قائم مقام شبکه جهانی الاهواز مطرح کرد؛

فعالیت شبکه جهانی الاهواز در مبارزه با وهابیت و یمانی گری

فعالیت شبکه جهانی الاهواز در مبارزه با وهابیت و یمانی گری
خوزستان_حجت الاسلام والمسلمین غیبی گفت: شبکه الاهواز در بُعد معارفی بصورت ایجابی تفضل شیعه را شرح می‌دهد و به شکل موفق شبهاتی را نسبت به وهابیت و یمانی گری وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام اصغر غیبی، قائم مقام شبکه جهانی الاهواز امروز در دیدار مدیران شبکه الاهواز با استاندار وِیژه خوزستان، اظهار داشت: گستره پخش شبکه الاهواز فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و در عراق، کویت، اردن، سوریه، لبنان، فلسطین، عمان، شرق ترکیه، قطر، بحرین، امارات، یمن، مصر، سودان، شرق لیبی و چاد، ازبکستان و ترکمنستان، پاکستان، افغانستان و آذربایجان است.

ترس فیس بوک و یوتیوب از فعالیت‌های شبکه الاهواز

قائم مقام شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه شبکه الاهواز افزون بر پخش ماهواره‌ای در فضای مجازی نیز ورود بسیار خوبی دارد، عنوان داشت: چهل و سه میلیون بازدید از برنامه‌های مختلف شبکه در فضای مجازی صورت گرفته است؛ به برخی آمار‌های موجود در صفحات یوتیوب و فیسبوک بخاطر تبلیغ جبهه مقاومت دسترسی نداریم چرا که این صفحات مسدود شدند.

بسته شدن حساب‌های شبکه الاهواز در فیس بوک و یوتیوب

حجت الاسلام غیبی با بیان اینکه عراق و عربستان سعودی بیشترین میزان آمار بازدید از برنامه‌های شبکه در فضای مجازی را به خود اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: ۴۲۰ عنوان برنامه با یک میلیون و یکصد هزار دقیقه تولید در ۹ سال فعالیت شبکه صورت گرفت که هر یکصد و سی هزار دقیقه، تولید در سال است.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های شبکه در سه بخش معارفی، اجتماعی و سیاسی تعریف می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های دینی ۴۰ درصد، برنامه‌های اجتماعی ۴۰ درصد و برنامه‌های سیاسی ۲۰ درصد از جدول کلی سیاستگذاری‌های شبکه را به خود اختصاص می‌دهند.

قائم مقام شبکه جهانی الاهواز اضافه کرد: شبکه الاهواز در بُعد معارفی بصورت ایجابی تفضل شیعه را شرح می‌دهد و هم اینکه به شکل موفق شبهاتی را نسبت به وهابیت و یمانی گری وارد می‌کند که در این باره در دفتر قم شبکه با بهره مندی از اساتید مجرب استان قم و خوزستان بهره می‌بریم.

حجت الاسلام غیبی بیان داشت: مراسمات مرتبط با اهل بیت(ع) به شکل ویژه‌ای در شبکه نمایش داده می‌شوند تا پاسخی به ادعا‌های شبکه‌های وهابی باشد.

وی با بیان اینکه شبکه در مباحث اقتصادی، کارآفرینی، ورزشی و تاریخی برنامه‌های متعددی در بخش اجتماعی تولید کرده است، اضافه کرد: روزانه شش ساعت تولید برنامه صورت می‌گیرد که با بهره مندی از تامین و آرشیو به ۱۲ ساعت می‌رسد آن هم با یک بازپخش.

قائم مقام شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه تلاش شبکه الاهواز به ارتباط میان دو ملت ایران و عراق است، عنوان داشت: در بخش سیاسی شاهد باکس خبری هستیم که خبر سیاسی و بین الملل را در کنار تحلیل اخبار داریم و پخش آن روزانه است.

حجت الاسلام غیبی در پایان صحبت های خود گفت: شبکه الاهواز جزو شبکه‌های نخست پربازدید اهالی جنوب عراق است به ویژه در روز‌های مناسبتی که بیشترین توجه را دارد. /۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات