۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۹۳۶۸۸
آیت الله توکل در گفت‌وگو با رسا:

ملت های اسلامی از کشورهایی که با اسرائیل پیمان صلح بستند، اعلام برائت کنند

ملت های اسلامی از کشورهایی که با اسرائیل پیمان صلح بستند، اعلام برائت کنند
نماینده خبرگان گفت: علما و سران جوامع اسلامی جنایت‌های صهیونیستها را برای جهانیان بازگو و از کشور‌هایی که پیمان صلح با این رژیم بستند، اعلام برائت کنند.

آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازنداران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت اسلامی و شاخص های آن پرداخت و گفت: هر انسانی نگاهی به واقعیت های خارجی داشته باشد، خواهد دریافت که نباید هیچ کشوری با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب از ستمکاران و جنایتکاران دنیا بوده که نابودی تمام بشریت را خواهان است، ابراز داشت: اسرائیل غاصبی که کشتار و جنایت انجام داده و بسیاری از مردم مظلوم فلسطین را بی خانمان و از کشور خود خارج کرده است، به هیچ ملت و جامعه دیگری رحم نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل با هر کشوری همراه و دوست شد، به جز بدبختی برای مردم آنها ارمغان دیگری نداشته است، گفت: سران و حکام برخی جوامع اسلامی که به عادی سازی روابط و پیمان همکاری با اسرائیل غاصب روی آورده اند، یا پایبندی به دین ندارند یا آنکه واقعا احمقانه رفتار می کنند.

آیت الله توکل سابقه رژیم صیهونیستی را بدنامی، جنایت و کشتار مردم مظلوم و مسلمان توصیف و اظهار کرد: استکبار جهانی موضوع دهکده جهانی را مطرح کرده، بدین معنا که تمام دنیا رعیت و نوکران آنها و اسرائیل ارباب آنها باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید جوامع اسلامی با انسجام و وحدت در برابر جنایت های اسرائیل غاصب مواضع قاطع اتخاذ کنند، بیان کرد: باید علما و اندیشمندان و سران جوامع اسلامی جنایت های استکبار جهانی به ویژه اسرائیل جنایتکار را برای جهانیان تبیین و بازگو کنند و از کشورهایی که پیمان صلح و دوستی با رژیم صهیونیستی بستند، اعلام برائت داشته باشند.

ارسال نظرات