۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۹۳۶۹۲
حزب لبنانی:

اقدام صهیونیست‌ها علیه «مقبرة الیوسف» اقدامی تروریستی است

اقدام صهیونیست‌ها علیه «مقبرة الیوسف» اقدامی تروریستی است
جبهه عمل اسلامی لبنان اقدامات رژیم صهیونیستی مبنی بر خاکبرداری و مصادره اراضی اطراف «مقبرة الیوسف» در شهر نابلس در کرانه باختری را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی مقبرة الیوسف را محکوم کرد.

در بیانیه جبهه عمل اسلامی لبنان آمده است که اقدامات دشمن صهیونیست غاصب مبنی بر خاکبرداری در مقبرة الیوسف در شهر نابلس، اقدامی تروریستی و جنایت دولتی است.

در این بیانیه آمده است که این اقدامات رژیم صهیونیستی اعم از خاکبرداری، مصادره اراضی، تخریب خانه‌ها و مراکز تجاری در یک عملیات سازماندهی شده برای یهودی‌سازی این اماکن و افزودن آن به آثار باستانی یهودی-صهیونیستی صورت می‌گیرد.

بنابر گزارش شبکه المنار، در بیانیه این جبهه آمده است که این اقدامات جنایتکارانه و تجاوزات تروریستی صهیونیست‌ها هرگز ملت فلسطین را از ادامه مسیر جهاد و مطالبه حقوق خود بازنخواهد داشت بلکه عزم و اراده این ملت برای مقابله با این پروژه نژادپرستانه و تمامی توطئه‌های صهیونیستی را بیشتر خواهد کرد.

جبهه مذکور همچنین بر حق ملت مظلوم فلسطین برای آزادسازی سرزمین و تعیین سرنوشت خود و بیرون راندن رژیم اشغالگر از سرزمین فلسطین تأکید کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات