۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۹۳۹۲۴
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

وحدت جوامع اسلامی، راه خنثی کردن طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

وحدت جوامع اسلامی، راه خنثی کردن طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید بدانیم که سران و حکام عربی که به پیمان صلح با رژیم صهیونیستی دل بستند، نفوذی اسرائیل در میان امت اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب در جمع میهمانان کنفراس وحدت اسلامی، مساله اصلی را وحدت امت اسلامی توصیف کرد و گفت: به فرموده امام راحل اسرائیل غده سرطانی در جهان است و رهبر معظم انقلاب شمارش معکوس را برای نابودی رژیم صهیونیستی گذاشتند و فرمودند که این رژیم جنایتکار 20 سال آینده را به چشم خود نخواهد دید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب ریشه و مبنای قرآنی دارد، تصریح کرد: در آیات قرآن کریم تأکید شده که هرگز به ستمگران تکیه نکنید، زیرا به هلاکت نزدیک می شوید، از این رو ظلم و ستمگر بودن رژیم صهیونیستی واقعیتی بوده که خود یهودیان جهان بدان اعتراف دارند.

وی با اشاره به اینکه طبق قول صریح آیات قرآن کریم، هر جامعه ای به آنها تکیه کند عزت، آبرو، قدرت و اقتدارش نابود خواهد شد، ابراز کرد: هر فرد و جامعه ای که به پایگاه متزلزل و در حال افول رژیم صهیونیستی تکیه کند، کشور خود را به سقوط و فروپاشی نزدیک کرده است.

وی با بیان اینکه جوامع اسلامی با اتحاد و همدلی در برابر نقشه های شوم استکبار جهانی و طرح عادی سازی برخی سران کشورهای اسلامی ایستادگی کند، گفت: باید جوامع اسلامی، با امر به معروف، حکام دیگر کشورها را دعوت به راه حق و صحیح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: باید بدانیم؛ سران و حکام عربی که پیمان صلح با رژیم صهیونیستی بستند، نفوذی اسرائیل در میان امت اسلامی هستند، از این رو باید جوامع اسلامی به طور قاطع در برابر آنها موضع گیری قاطع اتخاذ کرده و ارتباط سیاسی و اجتماعی خود را با آنها قطع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز داشت: وحدت و انسجام اسلامی با محوریت قرآن، معارف اسلامی و مودت اهل بیت در میان جوامع اسلامی در حال شکل گیری است و امروز نیز شاهد آن هستیم که اقتدار و قدرت محور مقاومت در منطقه افزایش یافته است.

ارسال نظرات