۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۹۴۳۴۷
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

هیچ قدرتی نمی تواند جلوی گسترش انقلاب اسلامی در جهان را بگیرد

هیچ قدرتی نمی تواند جلوی گسترش انقلاب اسلامی در جهان را بگیرد
اصفهان - حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نشان و نماد مقاومت و تبعیت از رهبری است، گفت:۱۳ آبان برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی مبارزه با استکبارجهانی که در مدرسه امام خمینی(ره) کاشان برگزار شد، گفت: شاه جنایتکار در ۱۳ آبان به فرمان آمریکا، دانش آموزان و دانشجویان و جوانان کشور را به خاک و خون کشید.

وی افزود: ۱۳ آبان مهر باطل بر بیش از نیم قرن فعالیت شبکه جاسوسی آمریکا، نابودی آمریکا، نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و افشای چهره عناصر جاسوس داخلی از جمله بنی صدر بود.

هیچ قدرتی و ابرقدرتی نمی‌تواند جلوی گسترش انقلاب اسلامی در جهان بگیرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه هیچ قدرتی و ابرقدرتی نمی‌تواند جلو گسترش انقلاب اسلامی در جهان بگیرد، گفت: با تبعیت از رهبری همیشه باید درحالت آماده باش و نبرد با اسکتبارجهانی بود.

حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز در متن یک مبارزه سرسخت وسنگین با استکبار جهانی است ابراز داشت: استقامت، تبعیت ازرهبری، اخلاص در عمل، حرمت براساس اجرای عدالت و مقابله با طاغوت و خود را در محضر خدا دیدن شش اصل تضمینی است جهاد کبیراست.

به گفته وی امروز دوره‌ای نیست که سکوت کرد و بی تفاوت بود چرا که در این کشور برخی بر سر سفره شهدا نشستند و به پست و مقام و بر صندلی مسؤولیت رسیدند، اما امروز فریاد می‌زنند دین را از سیاست جدا است.

نماینده ادوارمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست عبادت است و دین اصل سیاست است و اصول سیاسی در قرآن بالغ بر ۴۰۰ اصل است، گفت: قرآن جامعیت دارد و نخستین اصل دکترین امام خمینی (ره) جدا نبودن دین از سیاست است، هرچند برخی در دانشگاه و روزنامه‌های زنجیره‌ای حرف آمریکا که دین از سیاست جدا است را تکرار می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز با سرعت در حال توسعه و پیشرفت است تا با فراهم شدن بستر اسلام ناب را در جهان، مقدمه‌ای برای ظهور امام عضر (عج) باشد.

ملتی که قیام کرد خواب ندارد

حجت الاسلام سالک کاشانی افزود: ملتی که قیام کرد خواب ندارد و در شرایط کنونی باید از خواب غفلت بیدار شد و استوار ایستاد و دیده بانی کرد و تحرکات دشمن را در همه حوزه‌ها رصد کرد و پاتک دشمن را با تهاجم به دشمن پاسخ داد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی مقاومت و استقامت را کلید رمز موفقیت انقلاب اسلامی و ملت‌های آزاده در سراسرجهان دانست و تأکید کرد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل و حامیان خبیث آن‌ها در سراسر دنیا از حضور انقلابی ملت ایران در جهان خواب ندارند.

حجت الاسلام سالک کاشانی به لزوم استقامت در برابر فشار‌های دشمن تأکید کرد و ابراز داشت: فرهنگ استقامت در قرآن غنی، علمی، ایمانی و مبارزاتی است.

وی گفت: امروز در قرن حاضر ابتکارعمل به دست رهبرمعظم انقلاب با حمایت و پشتیبانی ملت قهرمان ایران است و همه توطئه‌های دشمن طی چهاردهه گذشته به دلیل عکس العمل این ابتکار وعمل ملت ایران است./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات