۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۹۴۳۷۶
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

دست برتر ایران در مذاکرات با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران

دست برتر ایران در مذاکرات با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران
حجت الاسلام سلیمانی گفت: دشمنان بدانند زمانی که حیثیت و عزت نظام اسلامی ایران در هر جای دنیا به خطر می‌افتد، ایران با تمام اقتدار و قدرت وارد عمل خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از عملکرد به موقع نیروهای دریایی سپاه در برابر دزدی نفتکش ایرانی توسط نیروی نظامی آمریکا، گفت: این اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه فعالیتی غرور آفرین برای ملت ایران بود.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: آمریکایی ها با دزدی نفتکش ایران  می خواستند اثبات کنند که تمام دریاهای جهان در زیر سلطه آنها قرار دارد و حتی ایران در خلیج فارس نیز قدرتی ندارد.

وی با اینکه ایران در آستانه مذاکرات با سران غربی قرار دارد، گفت: آمریکایی ها با این اقدام مذبوحانه قصد داشتند با دست برتر پای میز مذاکره حاضر شوند و از نظام اسلامی ایران امتیاز بگیرند، اما با این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران، کشور ایران دست برتر در مذاکرات را خواهد داشت.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه اظهار کرد: اکنون ایران اسلامی استکبار جهانی را به زانو درآورده و در دریا نیز توانسته بر نیروهای نظامی آمریکا پیروزی کسب کند.

وی با بیان اینکه این اقدام ایران دارای پیام مهمی برای سران کشورهای منطقه است، تصریح کرد: برخی سران کشورهای منطقه پناه سیاسی به آمریکا آورده اند و اجازه احداث پایگاه نظامی آمریکا را در کشور خود داده اند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه برقراری امنیت، دلارها و ریال های هنگفی از برخی کشورهای منطقه اخذ می کند، گفت: دشمنان و سران کشورهای منطقه باید بدانند زمانی که حیثیت، اعتبار و عزت نظام اسلامی ایران در هر جای دنیا به خطر می افتد، با تمام اقتدار و قدرت وارد عمل خواهند شد و در برابر دشمنان خود به ویژه آمریکا به طور مستقیم وارد رویارویی و جنگ خواهند شد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی نیز باید بداند که ارتش آمریکا توان رویارویی با قدرت نظامی ایران را نخواهند داشت، افزود: کشورهای منطقه بدانند که هیچ زمانی آمریکا قابل اطمینان نبوده و نباید به بهانه ایجاد امنیت، اجازه ورود نیروهای نظامی آمریکایی را به کشور خود بدهند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با بیان اینکه امام راحل در رهنمودی فرمودند که دشمن درجه یک اسلام آمریکا است، اظهار کرد: نظام اسلامی هشت سال اعتماد به غرب را تجربه کرد اما جز خیانت و نامردی، سود دیگری برای ایران نداشته است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران قدرت برتر منطقه در هوا، زمین، دریا، پهپادی و موشکی است، افزود: ایران با تعهد به عدم تعرض به خاک کشورهای دیگر حاضر است که با کشورهای همسایه روابط دوستانه برقرار کند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: برخی سران کشورهای عربی بدانند که اگر به همکاری و پیمان با آمریکا ادامه دهند، دیگر ایران در برابر آنها ساکت نخواهد ماند و تمام کشورهای اقماری و کوچک خلیج فارس زیر تیررس ایران قرار دارند.

ارسال نظرات