۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۹۴۴۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

شهید لندی نمادی ماندگار از دانش آموزان نسل‌ جدید انقلاب اسلامی

شهید لندی نمادی ماندگار از دانش آموزان نسل‌ جدید انقلاب اسلامی
خوزستان_ حجت الاسلام نبی زاده گفت: شهید لندی نمادی ماندگار از دانش آموزان نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی است که پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود خواهند داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در آئین یادبود چهلمین روز درگذشت شهید علی لندی بیان داشت: شهید علی لندی پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی و پرچم افتخارآفرینی نوجوانان و نونهالان این انقلاب را از بهنام محمدی‌ها گرفت و تا مراحل و درجات بالاتر به پیش برد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، علی لندی را نماد پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی در نوجوانان نسل امروز دانست و عنوان داشت: این شهید والا مقام، نماد انتقال دغدغه مندی نسبت به آرمان‌های اسلام عزیز و انقلاب و سمبُل پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی در نوجوانان نسل امروز است.

حجت الاسلام نبی زاده تصریح کرد: شهید علی لندی نمادی ماندگار از دانش آموزان نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی و سمبل نوجوانانی است که به فضل الهی پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود خواهند داد.

وی در پایان صحبت‌های خود یادآور شد: بی شک نمونه "علی لندی ها" در میان نوجوانان و نونهالان این سرزمین وجود دارد و این شهید قهرمان یکی از صدهزاران بود که همچون خورشیدی در گوشه‌ای از این سرزمین تابیدن گرفت و تعهد و وفاداری نسل نوجوان این سرزمین را به آرمان‌های اسلام ناب به رخ جهانیان کشید.

در ادامه صادق خلیلیان، استاندار خوزستان اظهار داشت: روز شهادت این نوجوان عزیز با هفته دفاع مقدس مصادف بود و چهلمین روز شهادت ایشان نیز با روز ۱۳ آبان که روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی است  و همه این موارد در یک مسیر و در یک راستا قرار دارند.

استاندار خوزستان با اشاره به رشادت‌های جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید علی لندی پس از  گذشت چند دهه همان رشادت و رویه را از خود نشان داد و این نشان دهنده این است که سرزمین بزرگ خوزستان فرزندانی دارد که جان خود را در وقت مقتضی برای دفاع از ناموس و سرزمین فدا خواهند کرد. /۹۴۵۴۱/پ۲۱۰/
ارسال نظرات