۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۸۰۹۱۲

شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خوزستانی برگزار شد

شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خوزستانی برگزار شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در جمع حافظان قرآن کریم گفت: آزمونی که امروز برگزار می شود هر نتیجه ای که در بر داشته باشد، فرع بر حرکت نورانی و مبارک شماست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خوزستانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده؛ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن ابراز خرسندی از حضور جمع نورانی حافظان و تالیان و قاریان قرآن، در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، با اشاره به ارزش و اهمیت توجه به مقوله حفظ کلام الله و تأثیرات بسزای آن اظهار داشت:جمع شما در میان اهل آسمان مانند نور می‌درخشد؛ لذا آزمونی که امروز برگزار می‌شود هر نتیجه‌ای که در بر داشته باشد، فرع بر حرکت نورانی و مبارک شماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص اهمیت مسؤولیتی که برای حافظان و قاریان قرآن ایجاد می‌شود تصریح کرد: هیچ انسانی به هیچ چیز معتقد نمی‌شود مگر آنکه نسبت به آن مسؤولیت پیدا کند و شما امروز در قبال قرآن مسؤول هستید؛ بنابراین حفظ قرآن فارغ از هر نتیجه‌ای که در بر داشته باشد برای شما نخست از همه مسؤولیت ایجاد می‌کند.

وی در ادامه افزود: حضور شما در عرصه کنشگری مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار بسیار مهم است. چرا که حافظان قرآن یکی از چند گروهی هستند که در جامعه به عنوان الگوی مأثر می‌توانند نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام نبی زاده در پایان خاطرنشان کرد: استان خوزستان تنها استانی در کشور است که ظرفیت ارتباط گیری با ۲۷ کشور عربی را در خود دارد؛ لذا شما در قبال جریانات بین الملل نیز مسئولیت خطیری بر عهده دارید خصوصا در خوزستان که ما از زبان و فرهنگ عربی بهره‌مند هستیم.

گفتنی است؛ شانزدهمین دوره از ارزیابی حافظان قرآن کریم در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به شکل همزمان در شهرستان‌های اهواز، دزفول و شوش در بین ۴۰۳ حافظ قرآنی برگزار شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات