۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۹۵۲۲۶
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

نقش پررنگ نهادهای انقلابی در کمک رسانی به محرومان در دوران کرونا

نقش پررنگ نهادهای انقلابی در کمک رسانی به محرومان در دوران کرونا
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، شیوع ویروس کرونا در کشور را موجب تقویت وحدت و همبستگی مردم در کمک به یکدیگر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم آغاز طرح مثبت حرکت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در تأمین 27 هزار ویلچر معلوبین مناطق کم برخوردار با اشاره به خدمات ارزشمند بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در طول سال های اخیر، گفت: یکی از برکات شرایط کرونایی این بود که خدمات این نهادها برای مردم بیشتر ملموس بود.

وی با بیان این که تا پیش از این مردم در جریان کارکرد این نهاد ها نبودند، افزود: اما در طول دوران کرونایی خدمات بسیار خوبی از سوی این نهادها به مردم نیازمند ارائه شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا در کشور، وحدت و همبستگی مردم در کمک به یکدیگر را بیشتر تقویت کرد، خاطرنشان کرد: در هیچ کشوری چنین وحدت و انسجامی در کمک رسانی به محرومان و نیازمند جامعه دیده نشده است.

امام جمعه ساری با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه بخش های کشور برای کمک به محرومان و کسانی که به هر دلیلی آسیب دیدند به میدان آمدند، تصریح کرد: این انسجام داخلی در کمک به نیازمندان جامعه برگرفته از روحیه دینی، ایمانی و انقلابی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که با کمک همه بخش های کشور، آسیب ها به محرومان و نیازمندان به حداقل ممکن رسید، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا این کمک ها و دستگیری ها همواره ادامه داشته باشد و محدود به یک دوران خاص نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که شیوع ویروس کرونا بخشی از جامعه را با مشکلات بسیاری مواجه کرد، تصریح کرد: اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور میدانی نهادها و دستگاه های انقلابی و نظامی، این مشکلات به حداقل ممکن رسید.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا فرصتی برای تمرین رسیدگی و دستگیری به آسیب دیدگان ناشی از این حوادث بود، ادامه داد: خوشبختانه با یک عزم ملی و جهادی، مشکلات در این حوزه کاهش یافته و امروز زندگی به روال عادی خود بازگشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، دستگیری از محرومان و نیازمندان را اقدامی ارزشمند، انسانی و اخلاقی دانست و بیان داشت: باید تلاش کنیم در یک جامعه دینی فقر و محرومیت به حداقل ممکن کاهش یابد، چون وجود فقر زیبنده یک جامعه دینی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که همان طور که حیات حقی طبیعی است، رزق و روزی و حرکت نیز حق انسان است، افزود: به همین دلیل رسیدگی به جامعه معلومین جامعه امری است ضروری که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه ساری با بیان این که جامعه معمولات ما نیازمندی های بسیاری دارند که باید به آن توجه ویژه شود، تصریح کرد: به طور حتم توجه به این قشر از جامعه آثار مطلوب انسانی و معنوی بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت./950/

ارسال نظرات