۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۹۵۲۶۸
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت می گیرد؛

تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی مؤسسه بوستان کتاب

تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی مؤسسه بوستان کتاب
مؤسسه بوستان کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با برپایی نمایشگاه کتاب، اقدام به ارائه تخفیفات 10 تا 20 درصدی کتب کرده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مؤسسه بوستان کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب همراه با تخفیفات ویژه کرده است.

آثار موجود در این نمایشگاه که مشتمل بر 20 هزار عنوان کتاب از 200 ناشر سراسر کشور است، در هفته کتاب و کتابخوانی با تخفیف ۱۰ تا ۲0 درصدی ارائه می شود.

علاقه مندان جهت بهره مندی از تخفیفات فوق الذکر، می توانند از ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰ از طریق فروشگاه اینترنتی مؤسسه بوستان کتاب به نشانی www.bustaneketab.ir و یا شعب این مؤسسه در قم«(فروشگاه مرکزی و فروشگاه کودک و نوجوان)، چهار راه شهدا»، تهران «خیابان انقلاب، بین وصال و فلسطین»، مشهد «چهارراه خسروی، جنب مجتمع یاس»، اصفهان «خیابان حافظ، چهار راه کرمانی» نسبت به خرید کتب مورد نظر خود اقدام نمایند.

مؤسسه بوستان کتاب با داشتن بیش از 350 عنوان کتاب برگزیده در جشنواره های مختلف، 30 نوبت به عنوان ناشر برگزیده معرفی شده است که این ویژگی در میان تمام ناشران کشور کسب این تعداد کتاب برگزیده و همزمان ناشر سال کشوری، حوزه، دانشجویی و... منحصر به فرد است که از جمله این افتخارات می توان به 8 نوبت ناشر سال کشوری، 9 نوبت ناشر سال حوزه، 4 نوبت ناشر سال دانشجویی، 2 نوبت ناشر برگزیده نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، 2 نوبت ناشر تقدیری جشنواره کتاب سال کودک و نوجوان استان قم، 1 نوبت ناشر سی سال پژوهش در انتقلاب اسلامی، یک نوبت ناشر برگزیده کتاب سال قرآن کریم، 1 نوبت ناشر سال جشنواره کتاب خانواده و... اشاره کرد.

تخفیفات 10 تا 20 درصدی مؤسسه بوستان کتاب

ارسال نظرات