۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۹۵۳۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشکل مسکن طلاب برطرف شود

مشکل مسکن طلاب برطرف شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت حمایت از طلاب در زمینه های مختلف تأکید کرد و گفت: بحث بیمه، معیشت و مسکن طلاب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، گفت: با وجود ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف در لرستان و گذشت بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی متاسفانه توسعه متوازنی در لرستان صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاه به اینکه استان لرستان از دیرباز تاکنون دارای مفاخر علمی و روحانیون برجسته ای بوده است، افزود:  روحانیون استان لرستان با ارتباط با عشایر و طوایف در حفظ دین و پیوند مردم با دین و روحانیت نقش مهمی را ایفا کردند.

وی با اشاره به انجام وظیفه روحانیت در عرصه تبلیغ به بهترین شکل، یادآور شد: تقدیم ۶۳۰۰شهید لرستان با توجه به جمعیتی یک میلیونی استان حکایت از عمق پایبندی مردم استان لرستان به نظام جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: روحانیت استان لرستان از همان روزهای ابتدایی کرونا در عرصه تبلیغ و تبیبن آموزه های دینی و اسلامی به عنوان سربازان دین فعالیت داشته و دارند.

وی به اهمیت و نقش مرکز خدمات در حمایت از طلاب اشاره کرد و گفت: این حمایت سبب می شود تا طلاب بهتر درس بخوانند و کسانی که اهل تبلیغ هستند با برنامه، کار تبلیغی خود را انجام بدهند و موثرتر تدریس کنند.

امام جمعه خرم آباد به حمایت از طلاب نخبه اشاره کرد و گفت: هرچه شناسایی این طلاب توسعه پیدا کند کمیت و کیفیت اقدامات طلاب بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی توجه و برقراری بیمه تأمین اجتماعی طلاب را اقدام اساسی و مهمی خواند و گفت: این اقدام در حمایت از طلاب ضروری است.

وی به وضعیت معیشتی طلاب استان اشاره کرد و بیان داشت: برای رفع مشکلات طلاب باید اقدامات اساسی صورت گیرد و یکی از بزرگ ترین مشکل طلاب مسکن بوده که نیاز به توجه و حمایت دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات