۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۹۵۴۷۰
معرفی کتاب؛

«میزبانی از بهشت» روایتگر دیدار خانواده ۵ شهید با رهبر انقلاب

«میزبانی از بهشت» روایتگر دیدار خانواده ۵ شهید با رهبر انقلاب
کتاب «میزبانی از بهشت» روایت همان پنج دیدار است. پنج روايت که هرکدام از يک زاويۀ ديد و از جايی وارد داستان شهدای خانواده و ديدار حضرت آقا با آنها می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا،محدودۀ خیابانِ ابوذر مشهد، در محلۀ احمدآباد، در شبِ جمعه ۱۳۷۶/۱/۷، میزبان مهمان عزیزی بود که بی‌سروصدا به خانۀ خانواده‌های شهدا سر می‌زدند. ایام دیدوبازدیدِ عید بود و آن شب، رهبر انقلاب به خانۀ پنج خانواده از حق‌داران انقلاب رفتند که فرزندانشان را بر سر این حمایت اهدا کرده‌ بودند. خانواده‌های شهيد حميدرضا سمرقندی، شهيدان مجتبی و محسن عاشوری، شهيدان مسعود و مهدی ميرزايی، شهيد غلام‌حيدر رستمی و شهيدان محمدمحسن و حميد سماعی يکتا. خانواده‌هايی ساده و صميمی که هنوز داغ شهيدشان را بر دوش دارند، اما هر روز محکم‌تر پای آرمان‌های شهدا ايستاده‌اند. هر ديداری به فراخور شرايط خانواده و شهدايشان، نمک خاص و نکته‌های زيبای خودش را داشت.

 اين کتاب، روایت همان پنج دیدار است. پنج روايت که هرکدام از يک زاويۀ ديد و از جايی وارد داستان شهدای خانواده و ديدار حضرت آقا با آنها می‌شود. سعی شده در مورد ديدار، تمام آنچه در آن حدود پانزده دقيقه گذشته، کاملاً بازگو شود. اين شهدا آن قدر بزرگوار بوده‌اند که می‌شود کتاب‌های مستقلی در مورد زندگی و شهادت هرکدام از آنها نوشت. اما هدف اين نوشته، روايت ديدار حضرت آقاست با خانواده‌های آنها، و لذا فقط در حد لازم، از شهدا گفته شده است که به درک فضای خانواده و ديدار کمک کند.

 با مطالعۀ اين کتاب، تا حدی، دليل شدت توجه و تکريم و احترامِ حضرت آقا نسبت به خانواده‌های شهدا را متوجه می‌شويم.

 اميدواريم اين راه نورانی و پربرکت، به هر طريقی ادامه يابد و اين ديدارهای معنوی به مردم مشتاق برسد.

اگر به زندگی‌نامه شهدا علاقه‌مند هستید، یا مایلید از سیرۀ عملی حضرت آقا بیشتر بدانید، این کتاب می‌تواند کتاب جذابی برای شما باشد.

 تصاویر این دیدارها در متن کتاب و در بین روایات آمده است.

 برای تهیه کتاب می‌توانید به کتاب‌فروشی‌ها و نشانیِ www.sahba.ir مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات