۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۹۵۶۵۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دولت برای رفع گرانی‌های بی‌رویه تدابیر فوری اتخاذ کند

دولت برای رفع گرانی‌های بی‌رویه تدابیر فوری اتخاذ کند
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: از دولت انتظار می‌رود برای رفع گرانی‌های بی‌رویه تدابیر فوری و قابل تحقق اتخاذ کند؛ زیرا مردم از این گرانی‌ها رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اقدامات دولت در سه‌ماهه گذشته از عمر دولت سیزدهم، اظهار کرد: یکی از امتیازات مهم دولت کنونی نگاه‌های انقلابی و رویکردهای صحیح رئیس‌جمهور و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است.

وی ادامه داد: برخلاف دولت قبل که از همان ابتدا نگاه او تعامل افراطی با غرب خصوصاً آمریکا بود و دیدیم که این نگاه چگونه بر عملکرد دولت سایه افکنده بود؛ دولت فعلی همه دنیا را به چند کشور غربی خلاصه نکرده و در پی تقویت ارتباطات خود با سایر دولت‌های جهان و منطقه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده که دولت در میدان بوده و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که شخص رئیس‌جمهور و وزرای کابینه بدون وقفه از روز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بوده‌اند.

وی افزود: وقتی مردم دیدارهای صمیمی رئیس‌جمهور و وزرا با مردم، سفرهای استانی، حضور فوری در میدان و صحنه‌های حادثه، پاسخگویی به مردم، ساده‌زیستی، روحیه همگرایی با دیگر قوا و دستگاه‌ها و سایر اقدامات را از سوی دولتمردان می‌بینند به نظام و آینده آن امیدوارتر می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: ما مردم بسیار خوبی داریم که قریب 43 سال پای آرمان‌های این انقلاب مانده و در این راه از بذل جان و مال دریغ نکرده‌اند، این مردم زمانی که ببینند مسئولان آن‌ها در صحنه حاضر هستند امیدوارتر شده و با تمام توان برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود کوشش می‌کنند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به توقعات و انتظارات از دولت سیزدهم، اظهار کرد: با این همه از دولت سیزدهم به خاطر همین نگاه و روحیه و عملکرد موفق انتظار می‌رود که برای رفع گرانی‌های بی‌رویه و بی‌منطق تدابیر فوری و قابل تحقق اتخاذ کند؛ زیرا مردم از این گرانی‌ها رنج می‌برند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه دولت باید مبارزه با فساد و اخلال گران اقتصادی را به‌صورت جدی پیگیری کند، تصریح کرد: شعار دولت مبارزه با فساد اقتصادی و اخلالگران بود و اکنون هم باید این مسیر سخت را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: مبارزه با فساد با یک ماه و دو ماه به سرانجام نمی‌رسد؛ ولی باید تلاش بیشتری شده و قوه قضاییه و مجلس و سایر ارکان نظام به دولت کمک کنند تا مفسدین و اخلال‌گران اقتصادی عرصه‌ای برای عرض‌اندام نداشته باشند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات