۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۹۶۰۳۸
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

نگاه به بسیج نباید شعاری باشد

نگاه به بسیج نباید شعاری باشد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، خدمت به مردم را بزرگترین وظیفه مدیران در نظام اسلامی دانست و گفت: مدیران باید از هر ظرفت و فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز شورای اداریه شهرداری ساری با گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت تقویت آرمان ها و ارزش های متعالی بسیج در جامعه تأکید کرد.

وی با تأکید براین که باید روح، تفکر، رفتار، عملکرد بسیجی در زندگی ما ساری و جاری باشد، افزود: اگر تنها از هفته بسیج نام ببریم و گرامی بداریم این یک برخورد تعارفی و شعاری است.

امام جمعه ساری با بیان این که همه ما حقیقتاً باید بسیجی باشیم و در مسیر آرمان ها و ارزش های بسیج حرکت کنیم، ادامه داد: رشد و تعالی امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف نیز مرهون همین تفکر متعالی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به پیشینه معنوی، فرهنگی و دینی ساری اشاره کرد و افزود: شهرداری ساری باید در تراز، حیثیت و آبروی این شهر باشد.

وی، اشرافی گری و لوکس گرایی را آفت بزرگی برای مدیریت در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این روحیه موجب می شود انسان به دنیا پایبند و از آخرت خود غافل شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که برای نجات از گلایه خداوند و رضایت الهی ابتدا باید بر دل خود مسلط شویم، تصریح کرد: نباید اجازه کوچکترین وسوسه های دنیوی را به دل خود بدهیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود خدمت به مردم را بزرگترین وظیفه مدیران در نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مدیران باید از هر ظرفت و فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که همه دغدغه مدیران در جامعه باید خدمت به مردم باشد، بیان داشت: امروز مردم ما با مشکلات بسیاری مواجه هستند و این وظیفه مدیران است که از این مشکلات بکاهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که امروز محله های پرجمعیت در مرکز استان با مشکلاتی مواجه هستند، ادامه داد: شهرداری وظیفه دارد در جهت رفع این مشکلات و معضلات گام های بیشتری بردارد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز مردم ما از مسؤولان تنها خدمت و کار می خواهند بیان داشت: هیچ چیز در کشورمان بهتر از خدمت به مردم نیست./950/پ210/

ارسال نظرات