۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۹۷۲۵۱
امام جمعه الیگودرز:

واقع بینی در آرمان خواهی از بایسته های جنبش دانشجویی است

واقع بینی در آرمان خواهی از بایسته های جنبش دانشجویی است
حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه واقع بینی در آرمان خواهی ازبایسته های جنبش دانشجویی است،گفت: دانشجویان امید آینده کشور هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در برگزاری مراسم روز دانشجو که در دانشگاه فرهنگیان الیگودرز برگزار شد، گفت: دانشجویان امید آینده کشور هستند.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه مطالبه گری و آرمان خواهی دو انتظار اصلی مردم و رهبری از جنبش دانشجویی است، افزود: در صورت تحقق این مهم شاهد جریان سازی سیاسی اجتماعی با محوریت جنبش دانشجویی خواهیم بود.

وی ادامه داد: آرمان گرایی و مطالبه گری در تمامی منظومه انقلاب اسلامی و واقع بینی در آرمان خواهی از بایسته های جنبش دانشجویی است.

حجت الاسلام سرلک اهتمام‌ ویژه ‌به آرمان پیشرفت علمی و اقتصاد مقاومتی را از دیگر بایسته های جنبش دانشجویی عنوان کرد و گفت: دانشجویان باید به عمق در مطالبه گری و ارزش گرایی توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: منظور از واقع بینی یعنی نگاه درست به همه ظرفیت های نظام و کشور داشتن و دانشجویان در مطالبات خود باید واقع بین باشند.

امام جمعه الیگودرز بیان داشت: اگر جنبش دانشجویی و افراد آرمان خواه واقع بینی را به معنای صحیح در نظر بگیرند، هیچ گاه احساس بن بست، نا امیدی و دلسردی نمی کنند و نمی توان آنها را به شعار زدگی متهم کرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات