۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۹۷۳۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد؛

شهید سلیمانی؛ تئوریسین جبهه مقاومت در جهان

شهید سلیمانی؛ تئوریسین جبهه مقاومت در جهان
مازندران - حجت الاسلام شکریان، شهید سلیمانی را تئوریسین جبهه مقاومت در منطقه و جهان معرفی کرد و گفت: با مجاهدت های این شهید پرچم مقاومت در جهان به اهتزاز در آمد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در پنجمین جلسه ستاد مرکزی عملیات حاج قاسم، با اشاره به رشادت ها و مجاهدت های شهید سلیمانی در طول زندگی پر برکتشان، گفت: همه تلاش های آن شهید بزرگوار عامل عزت و اقتدار ملی و بین المللی برای ایران اسلامی بوده است.
 
وی با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت جانفشانی های شهیدان در طول 42 سال اخیر است، افزود: خون پاک شهدا موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهید سلیمانی با تدابیر ارزشمند خود در ایجاد جبهه مقاومت در منطقه موجب شکست سیاست های آمریکا در منطقه شد، تصریح کرد: امروز آمریکایی ها پس از سال های جنایت و حضور نامشروع در منطقه، با شکست مفتضحانه در حال خروج از خاورمیانه هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که با تلاش ها و مجاهدت های شهید سلیمانی جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و امروز مقتدرتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارد، افزود: همین تلاش ها رژیم غاصب صهیونیستی را نیز هر روز به نابودی حتمی نزدیک تر کرده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استکبار جهانی امروز در برابر اقتدار جبهه مقاومت کاملاً زمین گیر شده است، ادامه داد: هر تحولی در منطقه بدون نقش آفرینی جبهه مقاومت با شکست مواجه خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید سلیمانی موجب بیداری ملت های آزادی خواه جهان شد، تصریح کرد: امروز بسیاری از ملت ها در برابر زود و استبداد حکامشان در منطقه و سایر نقاط جهان ایستاده اند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اگر تدابیر و نقش آفرینی ها شهید سلیمانی نبود امروز داعش کل منطقه را به سیطره خود در آورده بود، خاطرنشان کرد: آن مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی موجب شد تا این جریان منحوس تکفیری در منطقه زمین گیر شود.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که خون های پاک شهدای مدافع حرم، امنیت و آرامش را به کشورهای منطقه بازگرداند، ادامه داد: اگر نبود آن تلاش های شهید سلیمانی و یاران باوفایش، امروز شاهد حکمرانی داعش و تکفیری در منطقه بودیم.
 
وی با اشاره به پیروزی های متعدد جبهه مقاومت با پرچمداری این شهید پرافتخار، افزود: شهید سلیمانی مرد میدان های سخت بود و با مجاهدت های فراوان توانست شکست های سنگینی به جبهه استکبار تحمیل کند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کیفی سازی برنامه های ایام فاطمیه و سالگرد این شهید سرافراز تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شهید سلیمانی هم در دوران حیات خود استکبار را شکست داد و هم با شهادت خود شکست سنگینی به جبهه استکبار تحمیل کرد و باید سبک زندگی و سیره و منش این شهید والامقام برای جامعه اسلامی تبیین شود.
 
حجت الاسلام شکریان، آرامش و امنیت ایران اسلامی و حتی برخی کشورهای منطقه را مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی و هم رزمانش دانست و خاطر نشان کرد: این شهید پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت پرچم غیرت، مقاومت و پایداری را با مجاهدت های خستگی ناپذیر به اهتزاز درآورد./950/پ210/
ارسال نظرات