۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۷۶۸۹
با حضور معاون پژوهش حوزه:

مشکلات و موانع شناسایی استعدادهای برتر بررسی شد

مشکلات و موانع شناسایی استعدادهای برتر بررسی شد
جلسه هم‌اندیشی مسئولان بخش‌های نخبگانی حوزه‌های علمیه و معاونت پژوهش مراکز مدیریتی حوزوی به همت دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه هم‌اندیشی مسئولان بخش‌های نخبگانی حوزه‌های علمیه و معاونت پژوهش مراکز مدیریتی حوزوی به همت دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این جلسه هم‌زمان با هفته پژوهش و با مشارکت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه و مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه با موضوع «جایگاه جامعه استعدادهای برتر حوزه علمیه در عرصه پژوهش» برگزار شد.

در بخشی از این جلسه، رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه، گزارشی در سه قلمرو شناسایی، حمایت و توانمندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استعدادهای برتر و نخبگان پژوهشی حوزه ارائه کرد.

در ادامه، هر یک از معاونان پژوهش و مسئولان بخش‌های نخبگانی مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حوزه‌های علمیه خواهران، حوزه علمیه اصفهان و جامعةالزهراء(س) نظرات خود را در خصوص مشکلات و موانع موجود بر سر راه شناسایی استعدادهای برتر، چگونگی حمایت از آنان و اقدامات انجام شده در قلمرو بهره‌مندی از ظرفیت‌های استعدادهای برتر بیان کردند.

ارسال نظرات