۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۹۸۵۹۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا امروز در منطقه یکی پس از دیگری سنگرهایش را با ذلت تخلیه می کند

آمریکا امروز در منطقه یکی پس از دیگری سنگرهایش را با ذلت تخلیه می کند
آیت الله محمدی‌عراقی گفت: آمریکا امروز در منطقه درمانده شده و یکی پس از دیگری سنگرهای خودش را با زبونی و ذلت تخلیه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی‌عراقی در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: با کمک و بصیریت مردم یک بار دیگر در کشورمان انتخابات برگزار شد و دولت مردمی و انقلابی بر سر کار آمد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز هیچ بهانه ای برای کم کاری‌ها و کوتاهی ها نداریم و نمی توانیم بگوییم اختلاف مجلس و دولت، اختلاف قوه قضاییه و مجریه وجود دارد، اکنون همه یکی هستند الحمدالله در استان کرمانشاه هم الگوی این وحدت و انسجام بین روحانیت، دستگاه های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است باید قدر این نعمت و یکپارچگی را بدانیم.

آیت الله محمدی‌عراقی با اشاره به اینکه امروز در دنیا هرجایی که پرچم آزادی‌خواهی بلند است نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد، عنوان کرد: اگر مردم فلسطین در غزه در برابر سلاح‌های پیچیده رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند و اسراییل غاصب از موشک‌های حماس و فلسطینی ها خواب راحتی ندارد به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: اگر پیشتر هر زمانی ارتش اسراییل اراده می کرد تا بیروت بدون اینکه هیچ مانعی روبرو داشته باشد پیش می آمد و برادران و خواهران مظلوم ما را قتل عام می کرد و سرزمین های آنها را اشتغال می کرد اما امروز دیگر جرات ندارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: حزب الله لبنان که سربازان تربیت شده جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) هستند مثل یک سد فولادین در مقابل آن افسانه شسکت ناپذیر ارتش صهیونیستی مقاومت می کنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت اظهار داشت: اینها همه افتخار است اگر امروز در یمن نیروهای انصارالله در برابر ائتلافی که با پشتوانه امریکا، اروپا و با پول نفت عربستان سعودی شکل گرفته ایستادگی کرده اند به کمک و پشتوانه جمهوری اسلامی است. 

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه امریکا امروز در منطقه درمانده شده و یکی پس از دیگری سنگرهای خودش را با زبونی و ذلت تخلیه می کند، گفت: فرار شرم‌آور امریکایی‌ها در افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغال یکی از این نمونه ها است و الان هم توطئه می کند که جنگ داخلی راه بیندازد و ارتش های مسلمان را به جان هم بیندازد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز با وجود مشکلات و سختی ها قصرشیرین در ریل توسعه افتاده است، گفت: نعمت های الهی این شهرستان بسیار است، یک زمانی قصرشیرین به عنوان عروس منطقه شناخته می شد. 

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: اگر سختی های دوران دفاع مقدس نبود این پیشرفت های چشمگیر در عرصه دفاعی و علم و فناوری به دست نمی آمد. یک زمانی صددرصد در عرصه نظامی وابسته به بیگانه بودیم و در آن زمان چیز خاصی از خودمان نداشتیم و سختی هایی که مردم کشیدند تلخ است ولی بالاخره نتیجه شیرین داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: رمز موفقیت ما در وحدت و یکپارچگی است چیزی که ما در این منطقه و در شهرستان قصرشیرین به صورت عینی مشاهده می شود اقوام و مذاهب مختلف مثل برادر قرنهاست در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود همه برنامه ریزی ها و شگردها دشمن نتوانست به موفقیت برسد، هنر امام (ره) همین بود که همه را یکپارچه کرد، دشمنان برنامه ریزی کرده بودند بین دانشگاه و حوزه، شیعه و سنی و اقوام کرد، فارس، بلوچ و عرب اختلاف ایجاد کنند ولی خوشبختانه نتوانستند موفقیتی کسب کنند./1400/

ارسال نظرات