۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۹۸۶۷۱

انتصابات جدید در وزارت آموزش و پرورش

انتصابات جدید در وزارت آموزش و پرورش
انتصاباتی که وزیر آموزش و پرورش در اولین نشست خبری خود وعده داده بود، از امروز با معرفی سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف نوری 7 آذر 1400 یعنی یک ماه پیش به عنوان وزیر آموزش و پرورش توانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

از آن روز تا امروز، انتصابات آقای وزیر شامل یک مدیرکل، 2 مشاور و یک نماینده تام‌الاختیار است؛ نوری در اولین نشست خبری خود که روز شنبه 4 دی 1400 برگزار شد،  وعده انتصابات جدید در این هفته را داد. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: «همین هفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شود؛ کار مربوط به انتصاب تعدادی از مدیران کل استان‌ها را انجام دادیم که از فردا معرفی می‌شوند. این کار نیازمند استعلامات و مصاحبه‌ها بود که زمان می برد ولی این هفته حداقل 4 معاون منصوب می‌شوند».

بر همین اساس، امروز «مصطفی بابایی سارویی» به عنوان «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش» منصوب شد.

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب می شوید.

بابایی دارای دکتری تخصصی مدیریت رسانه، کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، کارشناسی پژوهشگری اجتماعی است و در کارنامه فعالیت وی مدیر روابط عمومی سازمان فضایی ایران، عضو شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، مدرس دانشگاه، مشاور رسانه‌ای دستگاه‌های مختلف، مدیر فرهنگی-هنری منطقه 10 دیده می‌شود.

در جزئیات اطلاعاتی که وزارت آموزش و پرورش روی سایت خود منتشر کرده است، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه بابایی، سابقه فعالیت در آموزش و پرورش داشته باشد، منتشر نشده است.

شنیده‌ها حاکسیست قرار است محمد مهدی کاظمی به عنوان معاون آموزش متوسطه، مهدی فیاضی به عنوان رئیس مرکز امور بین‌الملل، طریفی به عنوان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، کریمیان به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاری‌فر به عنوان معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منصوب شوند. البته این اسامی تا زمان امضای حکم، امکان تغییر دارند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات