۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۴۱۲
امام جمعه ساری تأکید کرد؛

ضرورت انتقام راستین از همه عوامل دخیل در شهادت سردار سلیمانی

ضرورت انتقام راستین از همه عوامل دخیل در شهادت سردار سلیمانی
مازندران - امام جمعه ساری گفت: موشک بازان عین الاسد انتقام نبود، بلکه انتقام اصلی ادامه دارد و خواستار انتقام راستین از همه عوامل دخیل در شهادت سردار سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، از بدرقه خوب مردم از شهدای گمنام، تجلیل از سردار شهید سلیمانی و همچنین برگزاری باشکوه مراسم های ایام فاطمیه تقدیر کرد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری دو نمایشگاه مهم بین المللی در شهر دبی امارات اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه ها به هیچ عنوان با عزت و توانمندی ملت ایران متناسب نیست، افزود: باید محتوای این نمایشگاه ها به گونه ای باشد تا اقتدار، عظمت و توانمندی ایران اسلامی در بخش های مختلف را به نمایش بگذارد.

امام جمعه ساری با بیان این که باید در نمایشگاه های بین المللی آثار و توانمندی های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر در معرض نمایش قرار داده شود، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه از نمایش ارزش های انقلابی، توسعه علم و فناوری و پیشرفت های صورت گرفته در طول چهار دهه اخیر در این نمایشگاه ها خبری نیست و باید مسؤولان مربوط در این خصوص مؤآخذه شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به حادثه مهم هجدهم دی سال 56 ساری اشاره کرد و آن را افتخاری برای ساری دانست و تصریح کرد: از میان هشت شهید انقلاب اسلامی ساری سه شهید مربوط به هجدهم دی ماه است.

وی بر ضرورت نصب تمثال این شهدا در میدان شهدای ساری تأکید کرد و افزود: بهتر است به یاد این شهدای عزیز، میدان شهدای ساری به میدان شهدای 18 دی تغییر نام پیدا کند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود همچنین به حادثه مهم نوزدهم دی سال 56 اشاره کرد و با بیان این که این حادثه سرآغازی برای حرکت ها و تظاهرات مهم در شهرهای دیگر شد، تصریح کرد: باید این حوادث مهم تاریخ انقلاب بیشتر گرامی داشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت جدی تر دستگاه قضا بر واگذاری کارخانجات تأکید کرد و افزود: دستگاه قضای استان باید یک تیم کارشناسی برای کارخانجاتی که قرار است واگذارو یا تعطیل شوند داشته باشد تا جلوی این واگذاری ها گرفته شود و همچنین باید تیم کارشناسی دیگری نیز برای بررسی دقیق تر واگذاری های گذشته تشکیل شود تا احیاناً با مقصرین و افرادی که تخلف کردند برخورد قانونی شود.

وی در ادامه سخنان خود به تجلیل ملت ایران از سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که ده ها میلیون جمعیت در تشییع پیکر این فرزند ملت حضور پیدا کردند، گفت: امت اسلام نیز در سوگ این شهید عزیز گریست و تجلیل ارزشمندی از ایشان صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شهید سلیمانی در برابر خطرهایی که ایران و امت اسلامی را تهدید می کرد ایستاد و مقابله و دفع خطر کرد، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز به به برکت خون این شهید عزیز جریان مقاومت پربارتر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان از سردار سلیمانی به مراتب خطرناک تر است، خاطرنشان کرد: موشک بازان عین الاسد انتقام نبود، بلکه انتقام اصلی ادامه دارد و ملت ایران خواستار انتقام راستین از همه عوامل دخیل در شهادت این سردار عزیز هستند./950/پ۲۰۱/

ارسال نظرات