۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۹۰۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

آیت الله مصباح در دفاع از ولایت و مبانی انقلاب از هیچ جریانی واهمه نداشت

آیت الله مصباح در دفاع از ولایت و مبانی انقلاب از هیچ جریانی واهمه نداشت
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) در دفاع از حریم ولایت و اصول و مبانی انقلاب از هیچ جریانی واهمه نداشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در حاشیه مراسم نخستین سالگرد علامه مصباح یزدی(ره)، گفت: مجاهدت های  آیت الله مصباح یزدی(ره) نسبت به تبیین و ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست.
 
وی اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی(ره) همواره در دفاع از آرمان های متعالی اسلام ناب و انقلاب اسلامی ایستادگی می کرد و برای تبیین و ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی دغدغه مند بود.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به برخی ویژگی ها و مهم ترین ویژگی علامه مصباح یزدی(ره)، افزود: علامه مصباح یزدی(ره) در دفاع از حریم ولایت و اصول و مبانی انقلاب اسلامی از هیچ جریانی واهمه نداشت و همواره بخاطر این ویژگی مورد هجمه های فراوان معاندان و دشمنان قرار می گرفت.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه های علامه مصباح یزدی(ره) در خصوص تهاجم فرهنگی و به ویژه ترویج غرب گرایی اشاره و تصریح کرد: اشراف بی نظیر و حتی کم نظیر این عالم برجسته نسبت به جریان فکری غرب گرایان و فرهنگ غربی موجب شده بود که در دفع این تفکر برنامه ریزی های متعددی داشته باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی(ره) همواره در خصوص ترویج سبک زندگی غربی و آثار و پیامدهای آنان در جوامع اسلامی هشدار می داد و حتی نسبت به تغییر سبک زندگی دغدغه های فراوانی داشت.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به اهمیت آثار و اندیشه های علامه مصباح یزدی(ره) اشاره و تاکید کرد: تمام طول عمر بابرکت علامه مصباح یزدی(ره) صرف مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و مبارزه با جریان های التقاطی و دفع شبهات سپری شد و همواره در این کارزار علمی و عملی بدنبال تبیین و روشنگری بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به جریان سازی اثرگذار آیت الله مصباح یزدی(ره) در راستای ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: آیت الله مصباح یزدی(ره) با ایجاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به دنبال جریان سازی اثرگذار معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی بود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: این عالم مجاهد و انقلابی با تربیت شاگردان متخصص بدنبال ایجاد یک مرکز جریان سازی و اثرگذاری بود که به تعبیر مقام معظم رهبری بسیار موفق عمل کرد و منشأ برکات و خدمات بسیاری برای انقلاب اسلامی شد./950/پ210/
ارسال نظرات