۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۵۹۴
مدیر گروه تبلیغی انوارالزهرا مطرح کرد؛

اقدامات مبلغان جهادی در سیل اخیر هرمزگان

اقدامات مبلغان جهادی در سیل اخیر هرمزگان
حجت الاسلام ظهرابی گفت: با تقارن ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی فرصت تبیین دفاع از ولایت نسبت به گذشته در منابر و مجالس سخنرانی چند برابر شد.

حجت الاسلام ظهرابی مدیر گروه تبلیغی انوار الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های تبلیغی در ایام فاطمیه این موسسه گفت: جمعی از مبلغان و مبلغه های حوزه علمیه قم در قالب گروه تبلیغی انوارالزهرا(س) تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دهه دوم فاطمیه، با حضور در برخی مناطق محروم ازجمله بخش انبارالوم شهرستان آق قلا در استان گلستان و شهرستان میناب دراستان هرمزگان، به اجرای برنامه های متنوع تبلیغی پرداختند.

وی از جمله برنامه های این موسسه تبلیغی را سخنرانی باموضوع «سبک زندگی فاطمی» برشمرد و افزود: برپایی هیئات عزاداری و دسته روی روز شهادت، اطعام، تبلیغ دانش آموزی، آموزش قرآن، احکام و معارف اسلامی، روضه های خانگی، پرده خوانی، مشاوره، یادواره شهیدسلیمانی، برگزاری مسابقات مختلف، سرکشی و اهدای کمک های خداپسندانه به برخی آسیب دیدگان سیل در شهرستان میناب از دیگر برنامه های موسسه تبلیغی انوارالزهرا(س) در این ایام بود.

حجت الاسلام ظهرابی تقارن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی را فرصت مغتنمی در روند تبلیغ دانست و اظهار کرد: یکی از مباحث مهم فاطمیه ولایت مداری صدیقه طاهره(س) است که با تقارن سالگرد سپهبد سلیمانی و ابراز علاقه و دفاع این شهید بزرگوار در راه ولایت فقیه، دست مبلغین را در گره زدن این دو مناسبت باز کرده بود.

وی همچنین اشاره ای به سالگرد علامه مصباح و حماسه 9 و 19 دی داشت و تصریح کرد: مردم باید با خلق حماسه و حماسه سازان تاریخ انقلاب آشنا شوند و جریان انقلاب را برای همگان تبیین کرد تا در بزنگاه های به خوبی راه صواب را از ناصواب تشخیص دهند و بتوانند غبار فتنه ها را کنار زده و از ولایت فقیه و نظام اسلامی دفاع کنند.

حجت الاسلام ظهرابی ادامه داد: یکی از مهم ترین محورهای تبلیغی مبلغان این موسسه تبیین راه نیروهای مخلص انقلابی و دفاع از ولایت مطلقه فقیه بود که مورد استقبال همگان نیز قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به سیل اخیر هرمزگان و شهرستان میناب خاطرنشان کرد: مبلغان این موسسه در کنار فعالیت دینی و سخنرانی با کمک اهالی این منطقه اقدام به ساخت خانه عالم، تعمیر و تهیه وسایل منزل آسیب دیدگان و تهیه بسته های غذایی و معیشتی به سیل زدگان شدند.

 

محمدحسین پیشاهنگ

ارسال نظرات