۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۹۹۸۳۸
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن افکار عمومی را هدف گرفته است

دشمن افکار عمومی را هدف گرفته است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه دشمن افکار عمومی را هدف گرفته است، گفت: اقدامات حوزه های علمیه پشتوانه ایمان مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در آیین معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به پیشینه تاریخی مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشرانی، پیشگامی و پیشروی این استان در پیشبرد مکتب اهل بیت(ع) توقعات از آن بالا است.

وی با بیان این که امروز در یک نبرد فرهنگی جدی با دشمن قرار داریم، افزود: همه ما محکم و مصمم پای عهدی که با شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بستیم هستیم و این در این مسیر استوار گام بر می داریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که کار در عرصه فرهنگی جدی و محکم است، تصریح کرد: دشمنی که با این انقلاب، مکتب و مردم در افتاده و باید صدمه ببیند و مردم نیز باید ثمره مجاهدت های تبلیغی را در طول همه این سال ها مشاهده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در ادامه سخنان خود با بیان این که در این نبرد سخت فرهنگی باید به عمق استراتژیک سپاه دشمن نگاه کنیم، ادامه داد: علاوه بر این باید به عمق استراتژیک سپاه خودمان نیز باید نظر کنیم.

وی با بیان این که ایمان مردم به پشتوانه حوزه های علمیه و معارف الهی است، خاطرنشان کرد: اینها عمق راهبردی مواجه و نبرد با دشمنان است که اگر این گونه بودیم به فضل خداوند عالم پیروزی های بزرگ و مؤثر فرهنگی را به اتفاق می توان شاهد بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر این که در این مواجهه سخت و پیچیده فرهنگی امروز همه افراد مؤثر باید نقش آفرین باشند و بدرخشند، ادامه داد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مسأله فرهنگ در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور، ضمن اشاره به اهمیت مسأله اقتصادی، مباحث فرهنگی را جزء موضوعات مهم و راهبردی در کشور مطرح کردند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن بیش از اقتصاد و امنیت در حوزه تبلیغاتی سرمایه گذاری می کند، ادامه داد: جنگ و نبرد اصلی جنگ افکار عمومی است و دشمن افکار عمومی را هدف گرفته است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنان خود افزود: در اصلی ترین نبرد نظام اسلامی با دشمن وجود یک اراده واحد و نیرومند و همچنین پیوند خوردن اراده مؤمنانه، فردای متفاوتی را در حوزه فرهنگ به همراه خواهد داشت./950/پ210/

ارسال نظرات