۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۹۹۸۶۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

توجه به رهنمودهای رهبری مانع تفرقه است

توجه به رهنمودهای رهبری مانع تفرقه است
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است، گفت: تفرقه در دین خطر بزرگی است و همه باید به سخنان رهبری توجه کنیم که حجت خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین معارفه مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان با تبریک انتصاب حجت الاسلام شریف تبار به عنوان مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان بهره گرفته شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشکیل کارگروه قرآن و عترت، هیأت‌های مذهبی، جامعه مداحان و وعاظ انقلابی در مجموعه تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بر ضرورت بهره گیری از این ظرفیت بالای فرهنگی و تبلیغی در سطح استان تأکید کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است، خاطرنشان کرد: تفرقه در دین بدترین خطر است و همه باید به سخنان رهبری توجه کنیم که حجت خدا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم هنرمندان و روحانیان برای تبلیغ و ترویج دین زیر سایه و پرچم انقلاب و ولایت تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین بر ضرورت توجه به مباحث فرهنگی در استان تأکید کرد و افزود: همانطور که در ارتباط با اقدامات اقتصادی و عمرانی مازندران دارای محرومیت پنهانی بوده در ارتباط با مسائل فرهنگی نیز همین شرایط را داریم.

امام جمعه ساری، مردم مازندران را مردمی متدین و انقلابی معرفی کرد و گفت: در همین انتخابات این مردم نقش پررنگی در کشور داشتند، اما متأسفانه نابسامانی های فرهنگی بسیاری در این استان وجود دارد که اگر برای آن فکری نشود به آسیب های جدی تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به آسیب های فرهنگی مازندران اشاره کرد و آن را ناشی از ویلاسازی، ورود افراد غیر بومی و تجاور به منابع طبیعی استان دانست و ادامه داد: متأسفانه به همین دلیل فضای معنوی استان تحت تأثیر قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز توجه به مسائل فرهنگی باید در کنار مسائل اقتصادی مورد توجه جدی مسؤولان و متولیان امر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا دغدغه های مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و دلسوزان نظام در این خصوص کاهش پیدا کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن همه توان خود را برای تضعیف هویت دینی جوانان کشورمان به کار گرفته است، بیان داشت: برای مقابله با این توطئه دشمنان، نقش نهادهای فرهنگی و تبلیغی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات حجت الاسلام ناصر شکریان تقدیر و حجت الاسلام شریف تبار به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد./950/پ210/

ارسال نظرات